Gå til innhold

Invitere eksen? Han vil møte oss "gamle" venner igjen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte eksen min på byn forrige helg. Vi kom litt i prat og han snakket om at han har lyst å treffe "gamle"-gjengen igjen. Jeg har på ingen måte tenkt å finne tilbake til eksen. Det eneste jeg faktisk savner er vennskapet vi hadde før vi ble sammen. Men jeg vet jo at det sikkert aldri kommer til å bli som før uansett. 

Om et par helger skal jeg ha fest, så da har jeg jo en mulighet for å invitere han. Men så lurer jeg på om jeg bør det? Han sa jo dette på byen når han hadde drukket. Men det hadde vært litt gøy å invitert han + et par til fra "gamle"-gjengen. 

Men jeg vet heller ikke helt om jeg tør å invitere han, for jeg er jo redd han har glemt at han nevnte at han ville møte gamlegjengen igjen, og at han da tror jeg er keen. 

Anonymkode: 6460f...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo sende en melding av typen "hei hyggelig å treffe på deg på lørdag. Du nevnte at du ville møte gamlegjengen, jeg har fest xx.xx  hvor x, x og x, er invitert, bare å stykke innom."

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sammen med noen nå eller?

Selvsagt du kan invitere ham også. Du er jo voksen og du vet hvor langt er grensen for deg med ham. 

Hvis du er redd for at han vil feiltolke, får du heller sende en melding i forvarsel at du inviterer venner og han er blant de vennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Alice123 skrev:

Du kan jo sende en melding av typen "hei hyggelig å treffe på deg på lørdag. Du nevnte at du ville møte gamlegjengen, jeg har fest xx.xx  hvor x, x og x, er invitert, bare å stykke innom."

Godt svart! :) Konkret og greit, ingen rom for å feiltolke dette, og har han glemt hva han hadde sagt, blir meldingen en fin liten påminnelse/referat fra noe som skjedde på forrige helgs bytur! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...