Gå til innhold

Hva gjør du for å nyte livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort om meg. Kvinne 26, samboer, ingen barn. Vi kjøpte et hus i sommer som vi pusler litt med. Ellers er det bare jobb. Jobb, jobb og jobb. Når jeg kommer hjem fra jobb så er jeg ganske sliten, og som oftest tilbringer jeg resten av kvelden på sofaen. Mine venner er travelt opptatt med sitt, så vi treffes ikke så ofte lenger. Jeg tenker ofte på hvor lite jeg egentlig nyter livet mitt, og har lyst til å gjøre noe med det.

Så, hva gjør du som er en livsnyter?

Anonymkode: ffdcc...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svindler NAV så jeg slipper å jobbe, jeg stjeler dyr mat som jeg ikke egentlig har råd til, jeg drikker mye alkohol.

Tja.

Anonymkode: 9b425...77b

Skrevet

God mat, liker å lage mat med samboer, går også gjerne it og spiser. Tvinger meg regelmessig på trening selv om jeg er sliten for når jeg kommer igang (og etterpå) føles det godt. Drikker gjerne litt vin i helgene, ser på en serie eller film med samboer. Går ut på restaurant 1-2 ganger i uken. Treffer venner i helgene. Går på kino, skal melde oss på matlagingskurs, står på ski om vinteren, går turer om sommeren, reiser bort ca en helg i måneden. 

Anonymkode: ae43c...9d2

Skrevet

Jeg tar et varmt, deilig og avslappende bad, imens jeg drikker en SVÆR kopp kaffe eller te. Av og til synger jeg litt for meg selv også. Vet ikke hvorfor, men de øyeblikkene - enkle som de er - er hva jeg nyter med livet.

Skrevet

Jeg er alene om omsorgen for en femåring. Hun er hos faren en ettermiddag i uken og noen timer på dagtid annenhver helg.

For å nyte livet (i tillegg til å tilbringe tid med vesla) så tar jeg meg tid til å lakke negler et par ganger i uken (må ofte ofre litt søvn for å få det til), kjøper meg en hemmelig sjokolade som jeg spiser på vei til barnehagen etter jobb. Drikker kaffe på kafé ca annenhver helg. Sørger for å ha godt pålegg på matpakka. Unner meg en redbull eller brus innimellom. 

Småting som jeg gjør kun for min egen del. Det lille ekstra i hverdagen som handler om kun meg. Som minner meg om at jeg er meg, ikke bare mamma. 

Anonymkode: 3e877...ac2

Skrevet

Ble en del fisketurer med gutta i sommer, når vi er 6-7 stk så er det artig, grilling og noe godt og drikke og spennende historier rundt bålet. Håper det blir noen gutte-turer også neste år.

Er i grunn mye som går i kategorien å nyte livet, for meg inkluderer det gode venner og hva vi finner på. Får satse på å gå Besseggen igjen neste år, med fisking av fjellørret bl.a. og overnatting ute i det fri..

Skrevet

Ingen ting, synes livet er dritt. Hater livet mitt! Sett itenifra så burde jeg vært takknemlig for myyye! Men er bare deppa.

Anonymkode: 2f50c...40f

• Liker 1
Skrevet

akkurat nå drikker jeg en øl. en søndag likom :) 

Anonymkode: a38dd...927

• Liker 1
Skrevet

Jeg tilbringer kvelden på sofaen, og nyter hvert minutt jeg ikke er på jobb.

Anonymkode: d669d...63c

Skrevet

Ser på serier, henger med venner, drikker vin og spiser sjokolade, koser med katten min, koser med kjæresten min, reiser. 

Anonymkode: 2865d...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...