Gå til innhold

Shot mot depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært trist  i hele dag. Tok 1 shot absinth og føler meg i topp form nå. Er dette et god hjelpemiddel mot depresjon? 

Anonymkode: 30076...cd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Tror du at du føler deg bedre når rusen går over?

Skrevet

Nei. 

Skrevet

Du skal drikke mer enn en shot for å bli alkoholiker, så jeg vet ikke hva du vil ha svar på her?

Selvfølgelig er det fint å drikke litt når man er deppa.

Anonymkode: efa7b...f01

Skrevet

Blir ikke full av så lite, men føler meg bedre.. absolutt! Har ikke nevnt noe alkoholiker er altså...   

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke full av så lite, men føler meg bedre.. absolutt! Har ikke nevnt noe alkoholiker er altså...   

Neida, men man kan jo bli fristet til å drikke oftere og oftere hvis man tyr til alokol mot depresjon.

Uansett er det liten vits i å diskutere slikt på KG, her er det så mange avholdskvinner og kvinner som nesten ikke drikker. De skal alltid moralisere.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, men man kan jo bli fristet til å drikke oftere og oftere hvis man tyr til alokol mot depresjon.

Uansett er det liten vits i å diskutere slikt på KG, her er det så mange avholdskvinner og kvinner som nesten ikke drikker. De skal alltid moralisere.

Er alt for opptatt av helse og sunn livsstil til å bli alkoholiker.. men bør være lov å drikke litt av andre grunner enn å gå ut på byen av og til. Særlig om man føler seg bedre! Føler bare en god varme inni meg nå :) Ikke meningen å få noen moraliserende avholdskvinner irriterete altså! 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er alt for opptatt av helse og sunn livsstil til å bli alkoholiker.. men bør være lov å drikke litt av andre grunner enn å gå ut på byen av og til. Særlig om man føler seg bedre! Føler bare en god varme inni meg nå :) Ikke meningen å få noen moraliserende avholdskvinner irriterete altså! 

Alltid noen som skal svare og bruke svaret sitt på å utdype hvor lite de drikker og hvor teit det er å drikke, hvor dyrt det er blablabla.

Dette er gjerne de samme kvinnene som svir av tusenvis av kroner på overpriset juggel og nips hver gang de er innom en interiørbutikk.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alltid noen som skal svare og bruke svaret sitt på å utdype hvor lite de drikker og hvor teit det er å drikke, hvor dyrt det er blablabla.

Dette er gjerne de samme kvinnene som svir av tusenvis av kroner på overpriset juggel og nips hver gang de er innom en interiørbutikk.

:fnise: Aldri trodd jeg skulle le i dag, men gjør det nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...