AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Jeg har vært trist i hele dag. Tok 1 shot absinth og føler meg i topp form nå. Er dette et god hjelpemiddel mot depresjon? Anonymkode: 30076...cd5
Ananas. Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Vel.. Tror du at du føler deg bedre når rusen går over?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Du skal drikke mer enn en shot for å bli alkoholiker, så jeg vet ikke hva du vil ha svar på her? Selvfølgelig er det fint å drikke litt når man er deppa. Anonymkode: efa7b...f01
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Blir ikke full av så lite, men føler meg bedre.. absolutt! Har ikke nevnt noe alkoholiker er altså... Anonymkode: 30076...cd5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke full av så lite, men føler meg bedre.. absolutt! Har ikke nevnt noe alkoholiker er altså... Anonymkode: 30076...cd5 Neida, men man kan jo bli fristet til å drikke oftere og oftere hvis man tyr til alokol mot depresjon. Uansett er det liten vits i å diskutere slikt på KG, her er det så mange avholdskvinner og kvinner som nesten ikke drikker. De skal alltid moralisere. Anonymkode: efa7b...f01
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida, men man kan jo bli fristet til å drikke oftere og oftere hvis man tyr til alokol mot depresjon. Uansett er det liten vits i å diskutere slikt på KG, her er det så mange avholdskvinner og kvinner som nesten ikke drikker. De skal alltid moralisere. Anonymkode: efa7b...f01 Er alt for opptatt av helse og sunn livsstil til å bli alkoholiker.. men bør være lov å drikke litt av andre grunner enn å gå ut på byen av og til. Særlig om man føler seg bedre! Føler bare en god varme inni meg nå Ikke meningen å få noen moraliserende avholdskvinner irriterete altså! Anonymkode: 30076...cd5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er alt for opptatt av helse og sunn livsstil til å bli alkoholiker.. men bør være lov å drikke litt av andre grunner enn å gå ut på byen av og til. Særlig om man føler seg bedre! Føler bare en god varme inni meg nå Ikke meningen å få noen moraliserende avholdskvinner irriterete altså! Anonymkode: 30076...cd5 Alltid noen som skal svare og bruke svaret sitt på å utdype hvor lite de drikker og hvor teit det er å drikke, hvor dyrt det er blablabla. Dette er gjerne de samme kvinnene som svir av tusenvis av kroner på overpriset juggel og nips hver gang de er innom en interiørbutikk. Anonymkode: efa7b...f01
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alltid noen som skal svare og bruke svaret sitt på å utdype hvor lite de drikker og hvor teit det er å drikke, hvor dyrt det er blablabla. Dette er gjerne de samme kvinnene som svir av tusenvis av kroner på overpriset juggel og nips hver gang de er innom en interiørbutikk. Anonymkode: efa7b...f01 Aldri trodd jeg skulle le i dag, men gjør det nå. Anonymkode: 30076...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå