AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Vi var på tinder-date i forrige uke. Vi drakk vin og ble sittende i nesten fem timer og snakke sammen. Det var veldig god stemning og hun nevnte flere ganger at hun ville treffes igjen og kom med mer eller mindre konkrete forslag til hva vi skulle gjøre. Når vi sa hade ba hun meg legge henne til på snapchat (noe jeg gjorde der og da) og hun sa at hun skulle melde meg dagen etter. Jeg hørte ikke noe fra henne dagen etter og hun la meg ikke til på snap før tre dager senere. Hun sendte da en helt generisk felles-snap av "natur" der hun ønsket alle en god helg. Forventer hun at jeg skal ta initiativ her til å gå videre, til tross for at hun sa hun skulle melde meg og ta ting videre? Kanskje vanskelig for dere å svare, men er dette vanlig? At jenta er veldig "på" på date og så rett etterpå spiller hun mer hard to get? Jeg mener, hvorfor ventet hun tre dager før hun la meg til på snap? Anonymkode: bd769...e1f
Gjest canacas Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Har du tatt kontakt med henne da? Slutt å sitte på henda og gjør noe selv.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 5 minutter siden, canacas skrev: Har du tatt kontakt med henne da? Slutt å sitte på henda og gjør noe selv. Enig med deg. På tide å ta initiativ, TS!
pika Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Kanskje hun er usikker på hvor interessert du egentlig er, så hun venter å ser om hun hører noe fra deg... 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Ta initiativ selv ja. Hun kan ha vært mer ivrig og frempå på flere måter med et par glass vin innabords! Anonymkode: 51bd4...978 2
Ananas. Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Hvis hun har sendt mange signaler om at hun vil treffes igjen, og du ikke har gjort det samme, så venter hun antagelig på ditt initiativ som et signal på at du også vil. Om det var ca. likt så er det bare å spørre uansett, ingenting å tape! 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Hadde tatt insj i starten, men hvis hun fortsetter å si at alt er en dans på roser når dere møtes, men aldri tar initiativ selv, så kutt henne ut. Anonymkode: ed734...543 2
Gjest made4u Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi var på tinder-date i forrige uke. Vi drakk vin og ble sittende i nesten fem timer og snakke sammen. Det var veldig god stemning og hun nevnte flere ganger at hun ville treffes igjen og kom med mer eller mindre konkrete forslag til hva vi skulle gjøre. Når vi sa hade ba hun meg legge henne til på snapchat (noe jeg gjorde der og da) og hun sa at hun skulle melde meg dagen etter. Jeg hørte ikke noe fra henne dagen etter og hun la meg ikke til på snap før tre dager senere. Hun sendte da en helt generisk felles-snap av "natur" der hun ønsket alle en god helg. Forventer hun at jeg skal ta initiativ her til å gå videre, til tross for at hun sa hun skulle melde meg og ta ting videre? Kanskje vanskelig for dere å svare, men er dette vanlig? At jenta er veldig "på" på date og så rett etterpå spiller hun mer hard to get? Jeg mener, hvorfor ventet hun tre dager før hun la meg til på snap? Anonymkode: bd769...e1f Du er mann, ta føringen og ikke ta en tåpelig dramaqueen-rolle. Dette blir for dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå