Gjest miss x Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Hei!! julebord sessongen er her! Kjolen er gjerne kjøpt, men hvordan skal vi gjøre det med tilbehøret. Hva syntes dere er mest sexy jenter? 1. strømpebukse 2. Netting strømper (denne skal jeg gå for....) 3. Bar hud klemz
Musemor Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Det kommer helt an på kjolen, selv om nettingstrømper er sexy passer det ikke til alt. Bar hud passer definitivt ikke på denne årstiden, ser bare tåpelig ut!
Gjest 1111 Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Jeg bruker nettingstrømper til det meste.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 Bruker dere vanlig strømpebukse under nettingstrømpene da? Nettingstrømper alene må jo bli like kaldt som å gå strømpeløs.. :-?
Samantha Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Eg brukar ikkje nettingstrømper til NOKO. Har kun hatt det på meg en gong, og det var for å prøve dei som fulgte med i et blad. :oops: Brukar heilt vanlige, brune strømpebukser til kjole og skjørt no om vinteren.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #7 Skrevet 24. november 2004 bare skuldre netting er harry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå