Gå til innhold

Jeg skal ha han, men vet ikke hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakker ikke noe særlig sammen, men har møttes noen ganger på byen og hatt sex. Han kommer aldri bort til meg for å snakke, det begynner alltid med meldinger også går vi sammen hjem til en av oss. Jeg får følelsen av at han liker meg når vi er sammen, men blir usikker når han ikke ber meg ut på date osv. Tenker at han kanskje bare er sjenert? Fordi jeg vet at han følger med på meg. Og jeg har heller ikke gitt noe uttrykk til han at jeg er interessert i noe mer enn bare sex. Dette har vel pågått i 4 mnd. nå. 

Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 20565...ae6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du selv at du kan gjøre?

Skrevet

du må begynne å spille med ham eller slutte å være interessert i ham. som om han er en kald guffen fis.

Anonymkode: 80c87...161

Skrevet

Ut i fra det lille du forteller høres det for meg ut som han bare vil ha lettvint sex.

Anonymkode: a576e...bb0

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan jeg vite om han bare vil ha "lettvint sex"?

jeg aner ikke hva jeg selv kan gjøre, derfor jeg spør her..

Gjest canacas
Skrevet

Si nei til sex neste gang, og ta kontakt utenom fylla. Forsøk å få til en avtale om noe dere kan gjøre sammen, mat, kino etc. Sier han nei, så er det kun sex i fylla han vil ha.

Skrevet

Han sendte meg melding i går, men jeg svarte ikke da jeg mistenker at det var for å få seg noe. Men jeg er så usikker, han gir meg alltid en klem før vi går hvert til vårt og sier "vi snakkes". 

Er det sånn at hvis han hadde villet noe mer enn sex, så hadde han tatt initiativ? Fordi føler at han stort sett tar initiativ hvis han er full. 

En natt hvor jeg var full, spurte jeg om han var hjemme, og han var ikke det (men edru) og da virket det som han prøvde å holde samtalen i gang selv om han visste at det ikke ville bli noe. Da var jeg kort, og det kan jo virke for han at jeg også bare er interessert i sex... 

det har liksom gått fire mnd, og vi har hatt sex bare fire ganger.. når kompisene hans begynte å vise interesse for meg, så begynte han å overse meg... 

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at hvis han hadde villet noe mer enn sex, så hadde han tatt initiativ? Fordi føler at han stort sett tar initiativ hvis han er full. 

ja

Skrevet

Du må nesten bare spørre han 

Anonymkode: 5c3d5...101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...