AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Finnes det noe produkt på resept man kan kjøpe mot store porer? Jeg har ikke hudormer, men porer og sebaceous filaments Anonymkode: 441da...9de
Miranda16 Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Vil anbefale deg å peele huden et par ganger i uka. Huden blir merkbart bedre.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, Miranda16 skrev: Vil anbefale deg å peele huden et par ganger i uka. Huden blir merkbart bedre. Med aha/bha syrer? Eller hvilke bruker du? Anonymkode: 441da...9de
Miranda16 Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Med aha/bha syrer? Eller hvilke bruker du? Anonymkode: 441da...9de Den er fri for olje og er uten parabener og er allergi testet. Denne er kjent for å være en av de beste. Se innhold på linken. Jeg kjøper mine på EBAY. http://www.stives.com/products/apricot-blemish-control-scrub
ops2 Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Etter at jeg begynte dobbelt rensing med oljerens først, så en rens med lav ph, har mine sebaceous filaments blitt borte. Men porene mine må jeg bare leve med. Fett løser fett. Bilmekanikere bruker fete håndrenser for å bli kvitt motorolje fra hendene. I gode, gamle dager brukte malere vaselin eller margarin for å fjerne oljebasert maling fra hendene. Jeg tuller ikke. Som du skjønner, bruker jeg motsatt metode av Miranda 16. Det som virker for en, trenger ikke virke for en annen. Jeg visste ikke at oljerens hjalp på nesen min. Først nå har jeg skjønt at det er noe som faktisk kalles OCM (oil cleanse solution) på Skincareaddiction. Det skrives en del om sebaceous f på Reddit og det er enighet om at porene ikke kan åpne og lukke seg, og at tonere som liksom skal tørke ut oljeproduksjon og lukke porene bare gjør vondt verre. https://www.reddit.com/r/SkincareAddiction/comments/1a1cj3/everything_you_wanted_to_know_about_ocm_the_oil/ https://www.reddit.com/r/SkincareAddiction/comments/44mwlm/skin_concerns_what_oil_should_i_buy_for_my/ Som med alt, er det noen som sverger at det hjelper, og andre som sier det ikke hjelper. https://www.reddit.com/r/SkincareAddiction/search?q=sebaceous+filaments&restrict_sr=on&sort=relevance&t=all Jeg begynte med oljerens for hele ansiktet, som beskrevet i Asian Beauty forumet på Reddit. Mine seb...f.. som jeg hadde på siden av nesen, i kløften ved nesevingene, er blitt borte. Porene mine er fremdeles der, o'yes, men de er mindre synlige og med en primer som Babyskin eller Benefit, er de ikke noe problem med mindre jeg bruker forstørrelsesspeil. Og sminke som fjernes helt om kvelden, mener jeg ikke skader huden. Slik jeg erfarer det i hvert fall. Det jeg bruker daglig er 1: Rice Water Bright light cleansing oil og 2: Cosrx Good Morning low ph cleanser om kvelden, bare Cosrx good morning low ph cleanser om morgenen, som jeg kjøper fra Ebay. Ole Henriksen Truth serum og Truth fuktighetskrem om morgenen, litt av hvert i kremer om kvelden, skal ikke ramse opp det. Ole Henriksen er jeg fornøyd med, men liker å variere.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Liker effekten med dermaroller , har fått merkbart mindre synlige poer med det. Ikke bruk skrubb gå heller for enzympeel, hva med microderm/diamantsliping det er også bra. Jeg bruker også oljerens (arganolje) før vanlig rens noen dager i uken sammen med ansiktskopping, det kan også brukes daglig. Føler også kopping hjelper på hudens fasthet. Anonymkode: 28043...97c
Miranda16 Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 (endret) I følge de aller fleste råd, så er det anbefalt for de aller å unngå kremer og rens med oljer hvis du har grov hud. Hadde definitivt prøvd peeling et par måneder først. Det er også kjempeviktig viktig å rense huden både morgen og kveld og bruke fuktigshetskrem, mulig for blandings. eller normalhud. Mange slurver med rens og det er viktig uansett om du har makeup på eller ikke. Jeg bruker kun ansiktsprodukter som man kjøper hos VITA etc. Bruker ikke ansiktsmaske, Tror det er lurt og ikke overdrive med å stresse huden med all verdens behandlinger De linkene som er nevnt over ser utrolig fishy ut spør du meg. Hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd det jeg har listet opp. Reddit Dette er et forum og viser ikke til seriøs forskning spør du meg. Og hvorfor skal man ikke følge de vanlige gamle rådene som fungerer for de aller fleste? Endret 7. november 2016 av Miranda16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå