hugo Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 Hei jeg har lastet ned noen filmer jeg har lyst til å se på min tv.Har xp og koblet pc fra s-video kontakten til scart kontakt i tvèn. Noen som vet hva jeg må gjøre med innstillingene i xp for å få frem bilde på tv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. juli 2002 #2 Del Skrevet 24. juli 2002 1. Høyreklikk skrivebord 2. Properties 3. Settings 4. Advanved 5. Displays 6. Merk av tv-skjermen 7. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. juli 2002 #3 Del Skrevet 24. juli 2002 Og så må tv'n stå på en eller annen AV.... det finner du ut selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hugo Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juli 2002 1. Høyreklikk skrivebord 2. Properties 3. Settings 4. Advanved 5. Displays 6. Merk av tv-skjermen 7. Ok etter at jeg har trykket på avansert(har norsk versjon) så får jeg frem alternativene....fargebehandling,GeForce2Go,nView,generelt,kort,skjerm, feilsøking er det nView jeg skal velge da eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 24. juli 2002 #5 Del Skrevet 24. juli 2002 Alt er så innviklet i dagens samfunn, har vanskeligheter med å spole VHS'ene jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. juli 2002 #6 Del Skrevet 24. juli 2002 Det varierer jo etter hva slags kort du har... Prøv deg frem du. Så lenge du ikke forandrer noen innstillinger, så skader det ikke å kikke litt rundt... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå