AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Skal du ha adventskalender i år? I så fall, hvilken? Får du i gave av noen, eller kjøper du selv? Jeg har lyst på kalender, har aldri hatt noe annet enn sjokoladekalender da jeg var liten. Det hadde vært moro med en pakkekalender til meg selv, men jeg har ikke lykkes i å finne noen som passer. Anonymkode: 01a2f...4aa
Anglofil Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Det blir nok pakkekalender, ja. Lager til samboer, og samboer lager til meg. Tror kanskje det blir øl-kalender til samboer i år. Mvh Yvonne
Lilletupp Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Jeg skal ha kalender. Jeg lager pakkekalender til en venninne og til lillebroren min, og de lager til meg . I tillegg får jeg sjokoladerkalender av foreldrene mine og så pleier jeg å kjøpe kinder-kalender til meg selv . Elsker advent og jul. Da jeg var liten lagde foreldrene mine pakkekalender til oss barna.
Olava Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Kan hende jeg kjøper en vanlig sjokoladekalender, fordi jeg syns det er koselig sånn som koster 20 kr eller noe. Syns andre kalendere er så innmari dyre! Eller hadde jeg gjerne unnet meg en smartieskalender
skruf Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Jeg har kjøpt ølkalender til mannen min, bestilte fra en lokal bryggeributikk. Tror det blir 1stk superhappy ektemann den 1des:) Det er 24 forskjellige lokalbrygget øltyper i ei fin eske, der lukene er oppå esken. Ang til meg selv så tror jeg ikke det blir adventskalender med mindre jeg fikser noe til meg selv. Har litt lyst på den body shop-kalenderen. Det har hendt av og til at mannen min har overrasket meg med kalender, men han er så travelt opptatt fremover at jeg tviler sterkt. Til døtrene mine så har jeg alltid laget pakkekalender, det skal jeg i år også. Hun eldste har flyttet hjemmefra i år (SNUFS!) men jeg lager til henne også, blir kjekt med pakkekalender fra mammsen første året på hybel. Bruker ikke å kjøpe dyre pakker, det går mest i ting som jentene trenger og ville kjøpt likevel, sånn som truser, hansker, lipgloss, mascara, snop...
Antoinette Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Får alltid kalender av mannen min. Han reiser endel i jobben så jeg har fått mye vakkert opp igjennom fra Fortnum & Mason, Loccitane, Niederegger etc. Spent på hva det blir i år <3
Gjest Jessica Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 12 timer siden, Yvonne skrev: Det blir nok pakkekalender, ja. Lager til samboer, og samboer lager til meg. Tror kanskje det blir øl-kalender til samboer i år. Mvh Yvonne Et lite tips. De har en Øl kalender på meny til 1000 kr men i Sverige har de samme kalender til 350. 😉 Det skal min mann få 😘
Anglofil Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, Jessica skrev: Et lite tips. De har en Øl kalender på meny til 1000 kr men i Sverige har de samme kalender til 350. 😉 Det skal min mann få 😘 Takk for tips. Tenkte å heller lage selv med øl jeg vet samboer liker. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Glitter har fine kalendere, også er det veldig mange sminke butikker som har det og. gå på et kjøpesenter og titt i forskjellige butikker. masse fine alternativ til kalender. å lage selv er dyrt. Men slik jeg ville gjort det er å lagd gavekort til meg selv. f.eks; "i kveld kan jeg spise 5 biter twist/aftereight/konfekt og drikke en julebrus på glassflaske/et glass vin." Gjerne pakke inn disse tingene denne dato. eller feks kjøpe en litt dyr og god såpe for huden og ha en kveld med den såpa i badekaret og slappe heelt av. men kunne også kjøpt inn nye ting til julebakst en dag. masse muligheter Anonymkode: 1ced2...ee7
caskerette Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 Ja, skal lage til samboer og han til meg. Og jeg som synes til og med julegaver er noe tull, så driver vi plutselig med kalender?? Hvordan skjedde dette. Ellers ville jeg hatt kalenderen på L'Occitane, den så fin ut. Sikkert dyr som f.
Sheherasade Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 Selvsagt. Alltid sjokoladekalender. Alltid.
Ruskemor Skrevet 7. november 2016 #12 Skrevet 7. november 2016 Blir sjokoladekalender på meg i år også
Sarah Dee Skrevet 7. november 2016 #15 Skrevet 7. november 2016 Skulle egentlig ikke ha noen, men så hadde samboer fått med seg at jeg kikket veldig på lakriskalenderen til Johan Bülow. Så plutselig dukket den opp hjemme. 1
Arkana Skrevet 7. november 2016 #16 Skrevet 7. november 2016 Jeg har alltid sjokoladekalender, i år fra Lindt.
Malin90 Skrevet 7. november 2016 #17 Skrevet 7. november 2016 Jeg får pakkekalender av samboeren min, og han får av meg. Han er oppvokst med det, men ikke jeg, så han vil gjerne at jeg skal få. så pleier jeg å kjøpe sånn flaxkalender.
Fnugg1 Skrevet 8. november 2016 #18 Skrevet 8. november 2016 Jeg har fått en stor, og aldeles nydelig sjokoladekalender av mannen min i år Gleder meg allerede
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #19 Skrevet 8. november 2016 Fant nettopp ut at jeg kanskje skal lage en aktivitetskalender til mannen (og meg selv ). Men har ikke funnet ut hva slags aktiviteter vi skal gjøre. Anonymkode: 62bd9...5a6
Librarian Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 Ingen pakkekalender, men kommer til å kjøpe en sjokoladekalender, da går jeg rett og slett for den med koseligst motiv. Og Flax-kalender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå