Dollyådi Skrevet 6. november 2016 #1 Del Skrevet 6. november 2016 La oss holde oss positive denne gangen! Jeg kan begynne; så flott at x'er og y'er er så enige om samvær at både mine, din og vår får bli med i familieselskap selv om det ikke er samværshelg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 6. november 2016 #2 Del Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, Dollyådi skrev: La oss holde oss positive denne gangen! Jeg kan begynne; så flott at x'er og y'er er så enige om samvær at både mine, din og vår får bli med i familieselskap selv om det ikke er samværshelg. hvordan vet du hvem som er med i den bursdagen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 6. november 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 6. november 2016 8 minutter siden, kalini skrev: hvordan vet du hvem som er med i den bursdagen...? Hun skrev at hele familien var med? Da tar jeg det som en selvfølge at det inkluderer alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 6. november 2016 #4 Del Skrevet 6. november 2016 Håper alle her boikotter henne så slipper vi å sponse hennes ville livsstil. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. november 2016 #5 Del Skrevet 6. november 2016 Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 6. november 2016 #6 Del Skrevet 6. november 2016 Hvordan har hun som 2x konkursrammet alenemor istand til å kjøpe seg en slik bil I millionklassen bare etpar måneder etter kjøpet av nytt hus? Driver hun bare med blogging for tida, eller tjener hun penger på "interiørveiledning" også? Hva er hemmeligheten? Dessuten bruker hun masse penger også! Hvordan kommer de fra?😵 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethw Skrevet 7. november 2016 #7 Del Skrevet 7. november 2016 3 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Hvordan har hun som 2x konkursrammet alenemor istand til å kjøpe seg en slik bil I millionklassen bare etpar måneder etter kjøpet av nytt hus? Driver hun bare med blogging for tida, eller tjener hun penger på "interiørveiledning" også? Hva er hemmeligheten? Dessuten bruker hun masse penger også! Hvordan kommer de fra?😵 Hun har en månedslønn på minst 100k fra blogg:-) aldri før har bloggere tjent bedre, hun har nok tredoblet blogglønnen bare fra i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 7. november 2016 #8 Del Skrevet 7. november 2016 12 timer siden, Elisabethw skrev: Hun har en månedslønn på minst 100k fra blogg:-) aldri før har bloggere tjent bedre, hun har nok tredoblet blogglønnen bare fra i fjor Hva er det hun tjener så mye på ved bloggen da? Hun har jo ikke sponsede innlegg (ettersom hva jeg har skjønt ift tidligere tråder) og det er jo svært lite reklame ellers på sidene hennes. Får hun så himla god mnd-lønn av å være tilknyttet Nettavisen (eller hvem det nå er hun er tilknyttet). Det er jo i så fall helt sinnsykt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethw Skrevet 7. november 2016 #9 Del Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, Milla29 skrev: Hva er det hun tjener så mye på ved bloggen da? Hun har jo ikke sponsede innlegg (ettersom hva jeg har skjønt ift tidligere tråder) og det er jo svært lite reklame ellers på sidene hennes. Får hun så himla god mnd-lønn av å være tilknyttet Nettavisen (eller hvem det nå er hun er tilknyttet). Det er jo i så fall helt sinnsykt... Ja, det er helt sinnsykt! Ja hun tjener rått bare på blogg uten å nødvendigvis legge ut mye reklame, dessverre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. november 2016 #10 Del Skrevet 7. november 2016 Ryddet for omtale av barn, avsporinger og svar til dette. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ine Trikat Skrevet 7. november 2016 #11 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg syns det er positivt at hun skriver at hun endelig er glad jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rock&republic Skrevet 7. november 2016 #12 Del Skrevet 7. november 2016 Flott at hun er lykkelig-heier på henne og kjærligheten. Skjønner ikke alle som bruker tid på å slenge drit om andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. november 2016 #13 Del Skrevet 8. november 2016 12 timer siden, rock&republic skrev: Flott at hun er lykkelig-heier på henne og kjærligheten. Skjønner ikke alle som bruker tid på å slenge drit om andre. Vanskelig å være glade på folks vegne når det blir 3-5 samboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 8. november 2016 #14 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg syns hun har så mye greier i hjemmet sitt, så overfylt! Lite luft, masse stoff. Og de soverromsbildene fra 2010-2016 (?) eller når det var, alle var jo like! Bare forskjellige farger på sengetøy vegger og sengegavvel. men alltid masse puter, med den klassiske "poffen" i midten, langt sengeskjørt. oppbretta dyner. Hadde hun gjort noe nytt hvert år/hvert soverom så hadde det jo vært litt spennende å sett utvliklingen, men neida... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 8. november 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Når jeg trodde hun var ferdig med uthenging, så ser jeg nå at hun er I gang I gjen på instagram. Kom ikke her og si at den planleggingen av å møtes som ligger under bildet av henne I speilet ved glam"disken" ikke er lagt ut der kun for å skape sjau og spetakkel. Det kunne de absolutt tatt på privaten. Endret 8. november 2016 av Dollyådi 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 8. november 2016 #16 Del Skrevet 8. november 2016 Nå er det innlegg om det møte med nav ang dna osv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 8. november 2016 #17 Del Skrevet 8. november 2016 1 time siden, konkelimonke skrev: Nå er det innlegg om det møte med nav ang dna osv Åh ikke mer privat enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 8. november 2016 #18 Del Skrevet 8. november 2016 Ryddet for avsporinger, kommentar ang moderering, spekulasjoner og svar til dette. Spørsmål om moderering kan taes på ris og ros eller på pm. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. november 2016 #19 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Ryddet for omtale av barn, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Frk.K, mod. Endret 9. november 2016 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 9. november 2016 #20 Del Skrevet 9. november 2016 Nå venter jeg bare på at noen kommer og kjeppjager folk ut herfra. Dette begynner å gå fra frustrerende til komisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg