AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Første farsdagsgave til en fersk pappa? Hva gir dere? Tenker en liten oppmerksomhet til en kjempeflink og støttende fersk pappa. Anonymkode: 817ae...364 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Hos oss var første farsdag 2 dager etter fødsel og vi var fortsatt på barsel, så jeg fikk de ansatte (jeg var lenket til sengen etter operasjon) til å kle på han "i love my dad" drakt til han kom på morningen Hadde vi vært hjemme ville jeg kanskje kjøpt en teit "pappating", kopp e.l og laget favorittmaten ogsånt Anonymkode: dc22a...b69 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos oss var første farsdag 2 dager etter fødsel og vi var fortsatt på barsel, så jeg fikk de ansatte (jeg var lenket til sengen etter operasjon) til å kle på han "i love my dad" drakt til han kom på morningen Hadde vi vært hjemme ville jeg kanskje kjøpt en teit "pappating", kopp e.l og laget favorittmaten ogsånt Anonymkode: dc22a...b69 Ja, tenkte ikke noe stort, for det blir jo mest fra meg egentlig Bare for å vise at jeg setter pris på ham Anonymkode: 817ae...364 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Vi har bestilt fotobok med bilder av babyen og babyen sammen med pappaen Fikk ikke til å skrive tekst på bildene i fotobok-programmet på telefonen, så jeg har tenkt til å skrive søte hilsener fra babyen til pappaen for hånd enten under bildene dersom det er plass, eller på den blanke siden bakerst i boka, samt at jeg skal ta hånd og/eller fotavtrykk av babyen der (litt avhengig av hvor samarbeidsvillig babyen er ) Anonymkode: d553a...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Her får mannen ingenting. Farsdag er mellom barn og pappa, ikke en ekstra bursdag... (Min pappa får en sms, før fikk han tegning ) For et gavepress det er nå for tida... Anonymkode: 1b029...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Bok og et par pils. Anonymkode: e2396...423 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Her får mannen ingenting. Farsdag er mellom barn og pappa, ikke en ekstra bursdag... (Min pappa får en sms, før fikk han tegning ) For et gavepress det er nå for tida... Anonymkode: 1b029...fc5 Press? Fra hvem da? Dette er helt frivillig og ønsket fra min side. Det er ikke snakk om å kjøpe en ny gadget eller noe sånt, vi kjøper uansett bare brukt stort sett. Synes det er hyggelig å vise at man setter pris på hverandre, for det gjør man for sjelden. Det trenger ikke å være med en ting. Det kan være noe helt annet. Pappaen har vært verdens beste under svangerskapet. Støvsuget hver dag, vasket hus, laget middag fra bunnen hver dag, ordnet barnerom..alt.. Mye mer enn han hadde trengt. Han fortjener egentlig en oppmerksomhet hver dag. Takk for tips fra dere andre. Anonymkode: 817ae...364 6
Snurrepurre Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Press? Fra hvem da? Dette er helt frivillig og ønsket fra min side. Det er ikke snakk om å kjøpe en ny gadget eller noe sånt, vi kjøper uansett bare brukt stort sett. Synes det er hyggelig å vise at man setter pris på hverandre, for det gjør man for sjelden. Det trenger ikke å være med en ting. Det kan være noe helt annet. Pappaen har vært verdens beste under svangerskapet. Støvsuget hver dag, vasket hus, laget middag fra bunnen hver dag, ordnet barnerom..alt.. Mye mer enn han hadde trengt. Han fortjener egentlig en oppmerksomhet hver dag. Takk for tips fra dere andre. Anonymkode: 817ae...364 Er så enig ♥️ Min mann har vært helt super under svangerskapet til nå! Og skal få "verdens beste pappa" (hakkespettboka for kommende fedre/nybakte fedre;) ) til farsdagen, selvom lille enda er i bakerovnen :D 2
Lumos Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Jeg har tatt litt av og kjøpt han klokke Kun fordi det er første farsdagen, det blir ikke noen dyr gave neste år! Sjokolade, god kaffe og bok er nok fine alternativer her 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 Her i gården blir det noe så "kjedelig" som en kosebukse og tøfler. Han har selv sagt at han ikke ønsker seg noe. Kommer til å bake en kake ved siden av siden han er så glad i det 👍🏻 Anonymkode: a2989...0e2 1
Lykkehjerte Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Press? Fra hvem da? Dette er helt frivillig og ønsket fra min side. Det er ikke snakk om å kjøpe en ny gadget eller noe sånt, vi kjøper uansett bare brukt stort sett. Synes det er hyggelig å vise at man setter pris på hverandre, for det gjør man for sjelden. Det trenger ikke å være med en ting. Det kan være noe helt annet. Pappaen har vært verdens beste under svangerskapet. Støvsuget hver dag, vasket hus, laget middag fra bunnen hver dag, ordnet barnerom..alt.. Mye mer enn han hadde trengt. Han fortjener egentlig en oppmerksomhet hver dag. Takk for tips fra dere andre. Anonymkode: 817ae...364 Enig! Det er noe med det at det er flest hverdager, og tenker at det er hyggelig å vise at man setter pris på hverandre innimellom! Ikke at det trenger å være via gave, men for eksempel det eller noe annet hyggelig. Det er fort å glemme eller ikke ta seg til så mye ekstra i en hektisk hverdag, og tenker at anledninger som farsdager og morsdager, er en fin mulighet og påskudd om man vil, til å gjøre litt stas på den andre! Føler selv aldri kjøpepress ved slike dager, eller Valentin eller hva det skulle være, ser på det som å gripe muligheten til litt ekstra hygge, noen ganger velger jeg å legge litt penger i det, andre ganger ikke. Personlig syns jeg foreldredagene er svært hyggelige, både ovenfor partneren og for barna når de er store nok til å være delaktige, en hyggelig markering for alle, fin tradisjon. Man velger jo selv hva man legger i det mht kostnader, det kan også lett gjøres hyggelig uten ekstra utgifter. Det er ekstra stas med aller første farsdag, så hyggelig at du vil finne på noe til han! Det selges jo mange produkter nå med far/pappa på (verdens beste osv), krus og andre ting. Hjemmelaget gavekort på massasje? Favorittmiddag eller spise ute, favorittgodteri, favorittdrikke, noe med hans interesser/hobby, et spill om han liker det, eller som noen andre nevnte pils, bok, avslappende tøy, bildeopplegg (det er kanskje i seneste laget å få bestilt nå? I alle fall bildebok), vet forresten at noen fotoforretninger ordner bildeprodukter på dagen, finnes jo ulike ting som sikkert hadde vært hyggelig å få? Siden han er en slik person som står på, vil jeg tro at han samtidig er en person som blir glad for lite, og dermed svært fornøyd bare han blir satt litt ekstra pris på, at det er stas med hva som helst, vil jeg tro! 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #12 Skrevet 7. november 2016 Tusen takk for alle fine tips! Det ble Verdens beste pappa - Hakkespettboka og en sjokolade. Anonymkode: 817ae...364 2
Lykkehjerte Skrevet 7. november 2016 #13 Skrevet 7. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle fine tips! Det ble Verdens beste pappa - Hakkespettboka og en sjokolade. Anonymkode: 817ae...364 Så koselig! Nå blir han glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå