AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Jeg har fått en beiler som virker veldig koselig. Har sett han både i virkeligheten og på nett. Han har kontaktet meg via nettet. Jeg er veldig klar for kjæreste og denne karen virker veldig koselig, men jeg syntes det er ett problem og det er: jeg finner han ikke attraktiv, overhodet. Jeg vet at man ikke skal gå etter utseende, men man må jo i det minste være litt tiltrekt? Jeg vil møte en mann som jeg både liker utseende og personligheten til. Er det feil å avvise en mann kun pga hans utseende? Har dere opplevd det samme? Anonymkode: 2332d...551
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 ene eksen min var mindre pen, men jeg elsket ham og syntes han var dritpen og vakker. synes fremdeles. vakre linjer.. Anonymkode: 4500f...41a 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått en beiler som virker veldig koselig. Har sett han både i virkeligheten og på nett. Han har kontaktet meg via nettet. Jeg er veldig klar for kjæreste og denne karen virker veldig koselig, men jeg syntes det er ett problem og det er: jeg finner han ikke attraktiv, overhodet. Jeg vet at man ikke skal gå etter utseende, men man må jo i det minste være litt tiltrekt? Jeg vil møte en mann som jeg både liker utseende og personligheten til. Er det feil å avvise en mann kun pga hans utseende? Har dere opplevd det samme? Anonymkode: 2332d...551 Tiltrekkelsen kommer ofte etterhvert (Han blir vakker fordi du elsker ham. Du elsker ham ikke fordi han er vakker) Anonymkode: a0826...e93 4
Rakelmaki Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 (endret) Nei, jeg tror på 50% personlighet og 50% utseende. Du må finne mannen virkelig attraktiv seksuelt og virkelig interessant personlighetsmessig. Men det betyr ikke at begge delene må komme samtidig. For noen er utseende første faktor også faller man for personligheten litt senere. Andre faller først for personligheten og deretter utseende. For noen heldige derimot er det match på begge deler samtidig og med en gang. Men akkurat hva med utseende liker du ikke? Jeg har avsluttet dating fordi jeg ikke synes mannen var kjekk. Fordi jeg vet at jeg ikke hadde orket å hatt sex med en jeg ikke tente på og da hadde forholdet møtt problemer veldig raskt. Hadde endt med et forhold der han hadde vært mer som enn god venn for meg enn kjæreste. Skjønnhet er subjektivt og alle har sin egen definisjon av hva som er pent og hva som ikke er det. Drit i hva andre mener og finn deg en du synes er fin og har bra personlighet. Som oftest er de jeg synes er kjekke de mine venner synes er stygge Endret 6. november 2016 av Rakelmaki 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Jeg hadde for en stund siden en beiler som var bra på så mange måter, men utseendemessig var han fundamentalt uattraktiv. Jeg følte meg råtten, men klarte ikke å gå noe videre med ham. Når det er sagt, kan jeg falle for folk med så ymse utseender, men hvis de er uattraktive fysisk, krever det gjerne mer tid å opparbeide seg attraksjon enn det ellers tar. Så det er sjelden jeg faller for disse mennene i datingsituasjoner, det skjer heller gjennom at jeg ser dem ofte i andre settinger. Anonymkode: 1fe71...7cf
jabx Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Utseendet teller, i det minste i starten. Hvis du ikke tiltrekkes pga. utseendet, så gå videre.
Sykkelkopp Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Er du seksuelt tiltrukket til personligheten da? Hvis du er det så er det håp for at du begynner å sette mer pris på utseende etterhvert Hvis du ikke er det heller, bare synes det er en koselig bra type som kunne vært bestevennen din, finn deg noen andre 1
Den mystiske Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 For meg så veier personligheten og hans idealer mye mer enn faktisk det fysiske på en partner. Allikevel, så er jeg enig at det bør være en viss tiltrekning tilstede. Forøvrig, TS, så synes jeg du bør vurdere å dra på én date med han. Det kan jo hende at du liker han bedre når du har blitt litt bedre kjent med han. Lykke til!
Gjest canacas Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Story of my life! Trenger ikke være smellvakker for å være kjekk altså (slik mange antar når man snakker om slikt), men er man ikke fysisk tiltrukket er det lite håp i min verden i alle fall. Det hender også at en kjekkas blir avvist, fordi man ikke kjenner denne berømte kjemien. Ta en date og se hva som skjer, kanskje du får lyst til å bli bedre kjent?
Gjest incognita Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 Jeg synes alle fortjener å være sammen med (/date) en som synes at du er attraktiv også rent utseendemessig. Jeg kunne aldri brukt tid på en mann jeg ikke synes var eksepsjonelt kjekk.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 Du er kjærestesyk og tar den første og beste mannen du fant. Det er dårlig gjort ovenfor han det gjelder, med mindre han vil være med på et fornuftsekteskap Anonymkode: 6a038...f20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå