Gå til innhold

Strutsejakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om sånne ''strutsejakker'' eller kanskje det heter fjærjakke? Sånn som er veldig fluffy. Har sett noen gå med det og synes det var vanvittig fint på noen. Hva tenker dere?

Anonymkode: 51759...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det!

Anonymkode: 01ae7...790

Skrevet

Synes de ser ut som fugler

Anonymkode: 7f746...9fe

Skrevet

Bilde?

Anonymkode: 82eec...3d7

Skrevet

Folk ser ofte en del større ut i dem så ville ikke anbefalt det til andre enn veldig slanke, men det er kult på dem som kler det.

Anonymkode: 0296b...538

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilde?

Anonymkode: 82eec...3d7

Vet ikke hvordan man legger til bilde.. Bare google det:)

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk ser ofte en del større ut i dem så ville ikke anbefalt det til andre enn veldig slanke, men det er kult på dem som kler det.

Anonymkode: 0296b...538

Det har jeg ikke tenkt over. Har allerede bestilt og jeg er ikke kjempe kjempe slank:( Fader, det hadde jeg virkelig ikke tenkt på, nå angrer jeg litt..

Skrevet

Synes de i vaskebjørn er langt finere - struts ser litt billig ut. Men det koster noen 1000 ekstra da, hvis du tenker på de fra Meotine.

Og ja, jakkene gjør at du ser større ut. En bør ha rimelig lange, slanke ben hvert fall.

Anonymkode: 2156c...674

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes de i vaskebjørn er langt finere - struts ser litt billig ut. Men det koster noen 1000 ekstra da, hvis du tenker på de fra Meotine.

Og ja, jakkene gjør at du ser større ut. En bør ha rimelig lange, slanke ben hvert fall.

Anonymkode: 2156c...674

Da får jeg bare sende den tilbake. Har korte ben. Vil jo ikke se feit ut. Takk for tipset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...