AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 hei jeg lurer på en ting. i følge eggløsningskalkulatorene på nettet så skulle jeg hatt el i dag. men el testene sier noe annet. jeg pleier alltid ha positive el tester 6 og 7 for så å få negativ igjen 8 i hver mnd. så da regner jeg med at eg har el 8.. men i dag er el testen negativ (på grensen til positiv men uansett negativ) så jeg regner med den er positiv i morgen. pleier av og til å få positiv den 7 og 8 og negativ den 9 igjen, så regner med det denne mnd også. men lurer jo på hvorfor de på nettet sier noe annet? vet jo at jeg skal følge mine egne tester men synes det er litt rart Anonymkode: d0e77...26f
Marimba Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Følg testene, ikke kalkulatoren. Testene gir utslag på kroppen din, kalkulatoren gir utslag på hva som er gjennomsnittlig mest vanlig ut i fra dataene du legger inn. En dag seinere enn vanlig en måned er ikke noe uvanlig
Gjest babystøv Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 tusen takk for kloke svar selv er jeg ganske forvirret akkurat nå. Jeg tror jeg hadde el i går eller tirsdag.. Enten det eller så hadde jeg el rundt den 1 hadde da ganske mye el slim.. Men jeg pleier alltid å ha el rundt den 9.. men i dag, så kom det en ganske grei mengde blod når jeg tørket meg? hva i alle dager? mens 10 dager før? dette har aldri skjedd med meg før.. Jeg får som regel litt lyserosa på papiret av og til når jeg har el, men dette er normalt.. Dette var ganske friskt blod og i en moderat mengde.. ikke i trusa kun når jeg tørket meg! Er det noen som har erfaringer??? jeg skjønner ikke
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Slimet kommer i forkant av eggløsningen, kanskje du har festeblødning😀 Anonymkode: e2912...f28
Gjest babystøv Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slimet kommer i forkant av eggløsningen, kanskje du har festeblødning😀 Anonymkode: e2912...f28 Ja, har lest litt rundt på nett og har skjønt dette.. men om jeg har bommet på el denne mnd så hadde ikke jeg sex rundt de tidene jeg faktisk hadde el. kanskje vi hadde sex en gang rundt de tidene jeg muligens har hatt el.. men ja dette skjønner jeg ingenting av! dette er hvertfall helt nytt for meg, blør aldri utenom mens...........
Gjest babystøv Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 dette er hvertfall noe nytt for meg.. et tørk med mye blod, og neste toalett besøk tørk besto av en slimklump med noe brunt ish blod greie? hva er dette for noe? er jo ekkelt! haha vet dere ikke kan svare meg på hva det er, men lurer på om noen har erfaringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå