AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Hei. Jeg holder på å gå ned i vekt og skal ut å spise på restaurant i kveld. Jeg har vært flink med kostholdet en stund nå og vil jo unne meg noe digg når jeg først skal ut å spise, men jeg vil jo heller ikke gå ned på en smell. Spiser sunt og variert og prøver heller å kutte ned litt på kaloriene og det funker. Nå har jeg sett på menyen på restauranten vi skal på (jeg har ikke valgt selv) og har funnet noen retter jeg kunne tenkt meg. Så jeg spør dere kjære KG-brukere om hva dere tenker er kalorinivået i de rettene jeg har valgt ut? Er jo ikke lett for noen å si da man ikke vet hva det er stekt i, hvor store porsjonene er etc. Men vil bare høre hva dere tenker 1. tagliatelle med scampi, reker, blåskjell, krepsehaler, løk, hvitløk og persille i kremet hvitvin og hummersaus 2. Pizza med Tomatsaus, mozzarella, italiensk sterk salami, ruccola og pamesanflak 3.Fiskegryte med laks, kveite, sjøkreps, scampi, blåskjell, hvitløk, chillipepper, vårløk, hvitvin, fløte og lime Serveres med riset brød. Anonymkode: 9e7ce...670
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Tenker at nr. 3 inneholder færrest kalorier. Pizza inneholder som regel alltid utrolig med kalorier på restaurant (man for tross alt servert en hel porsjonspizza), og jeg mistenker pastaretten for å inneholde en god del olivenolje Anonymkode: d2a8e...323
Teriyaki Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 3, 1, 2 Hvor 3 sannsynligvis er færrest kcal i og 2 mest
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 I nummer tre er det kanskje mye feit fløte, sukker og smør. Men hadde nok valgt den, drukket vann og droppet brødet. Fokusert på å ikke fullføre hele måltidet bare fordi jeg kan, men lytte på kroppen og slutte å spise når jeg ikke er sulten lenger. Rett og slett spise sakte, nye maten, drikke mye vann og så kommer metthetsfølelsen mer samstemt med øyemålet. Spiser man raskt kan man spise veldig mye før metthetsfølelsen "rekker å ta igjen" og man ender opp med å gå derfra alt for stappmett. Anonymkode: 4a766...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå