AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #21 Skrevet 8. november 2016 Jeg husker folk, som var drittunger mot andre personer, de har blitt mer ordentlig og mer omgjengelige / rolige personer. En mobber kan mildt sagt bli en skikkelig kul og hyggelig person. Anonymkode: 519d1...db3 2
Mari Y Skrevet 23. mars 2018 Forfatter #22 Skrevet 23. mars 2018 På 8.11.2016 den 16.27, AnonymBruker skrev: Jeg husker folk, som var drittunger mot andre personer, de har blitt mer ordentlig og mer omgjengelige / rolige personer. En mobber kan mildt sagt bli en skikkelig kul og hyggelig person. Anonymkode: 519d1...db3 Min erfaring også.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #23 Skrevet 24. mars 2018 På 8.11.2016 den 16.27, AnonymBruker skrev: Jeg husker folk, som var drittunger mot andre personer, de har blitt mer ordentlig og mer omgjengelige / rolige personer. En mobber kan mildt sagt bli en skikkelig kul og hyggelig person. Anonymkode: 519d1...db3 Det var voldsomt til rosemaling da. Anonymkode: 30945...14d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #24 Skrevet 24. mars 2018 Jeg tror de fleste mobbere ikke har hatt det så lett selv. Alle har en historie, og jeg tror generelt alle klarer å se seg selv bedre enn andre... kanskje derfor? Anonymkode: 481f7...37e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #25 Skrevet 24. mars 2018 Tror mange mangler en del selvinnsikt også. Har sett mange som jeg oppfattet som mobbere som deler antimobbesaker på Facebook og som «ikke fatter st folk kan være så onde» jo takk 🙈🙊 Anonymkode: 77f31...3da 2
PeeWee Skrevet 24. mars 2018 #26 Skrevet 24. mars 2018 På 6.11.2016 den 15.34, Mari Y skrev: Er en ting jeg har lurt på: mange står frem som tidligere mobbeoffere, men jeg tror det må være minst like mange som er tidligere mobbere der ute? Jeg kan jo gjette ut av personlige erfaringer, men mitt inntrykk er at folk som drømmer om en karriere innen politikken, å bli bedriftsledere eller annet er mer forsiktige med sin personlige omgang enn andre. Virker på meg som de allerede i ganske ung alder forsto at det ikke var lurt å skaffe seg direkte fiender, så de forsøker å holde seg borte fra konflikter hvor de strengt tatt ikke er direkte involvert. De kan godt være trakkasserende i maktkamper innand i organisasjoner eller bedrifter, men unngår unødvendige konflikter med andre utenom det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå