AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Jeg har hørt det før og begynner å lure. Selv synes jeg at nordmenn lukter "hud", men at utlendinger har sin egen lukt. Noen meninger om dette? Anonymkode: 2a008...265
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 (endret) Jeg lever nesten bare på middelhavskost så da lukter vel jeg som en spanjol eller italiener Endret 6. november 2016 av Catalina Culès
Djungelvrål Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Jeg tror nordmenn lukter mer nøytralt enn f.eks pakistanere. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Barneskoler lukter iallefall melk. Anonymkode: a4e0e...51c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barneskoler lukter iallefall melk. Anonymkode: a4e0e...51c Synes barneskoler lukter sure sko jeg Anonymkode: 79e98...610 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Ja, vi gjør visst det. Jeg var 3 mnd i Asia og spiste ingen melkeprodukter, men masse sterkt krydret mat. Da jeg kom hjem, var det første mamma sa til meg, at jeg luktet helt annerledes av krydder. Anonymkode: 6ec4a...597
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Ja, for mennesker uten mye melk i kostholdet lukter man kanskje litt melk. Jeg spiser for mye hvitløk og krydder til det, tipper jeg lukter mer som en pakistaner i såfall. Anonymkode: 37b7e...cab
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi gjør visst det. Jeg var 3 mnd i Asia og spiste ingen melkeprodukter, men masse sterkt krydret mat. Da jeg kom hjem, var det første mamma sa til meg, at jeg luktet helt annerledes av krydder. Anonymkode: 6ec4a...597 Jeg drikker ikke/spiser ikke melkeprodukter da Ts Anonymkode: 2a008...265
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 Det er i hvert fall det thailandske prostituerte sier. At alle andre enn nordmenn lukter gir ingen mening. Det er mer naturlig at vi lukter, men ikke merker det selv fordi vi alle har ganske likt kosthold. Anonymkode: 1bd18...802 2
Evee Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 Vil tro at kostholdet har mye å si, vi har jo en del meieriprodukter i kostholdet her i norden.Da jeg var yngre pleide jeg å kjenne hvitløkslukt av folk skikkelig godt, og synes det luktet ekkelt. Nå bruker vi mye chili, hvitløk og krydder generelt i maten, og jeg kjenner aldri hvitløkslukt av andre lenger. jeg drikker også litt melk, så kanskje jeg lukter en blanding jeg da? 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #11 Skrevet 6. november 2016 Bestemor lukter kylling. Hun spiser mye kylling. Høres logisk ut at vi lukter ett eller annet. Men hva da med de som ikke drikker melkeprodukter? Anonymkode: d87de...9a5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 Hva er dette for noe, som gjør at det trenger to forskjellige tråder to dager på rad? Anonymkode: 4959a...4db
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er dette for noe, som gjør at det trenger to forskjellige tråder to dager på rad? Anonymkode: 4959a...4db Det er mange tema som trenger det her på kg. Anonymkode: a4e0e...51c 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #14 Skrevet 6. november 2016 Nordmenn lukter generelt sett veldig nøytral, på grunn av den populære vanen av å dusje om morgenen. I andre kulturer så dusjer de om kvelden, eller mye sjeldnere, og da vil man kjenne at deres lukt er sterkere om dagen. Anonymkode: 16bcf...ab8
TheGirlWhoWaited Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt det før og begynner å lure. Selv synes jeg at nordmenn lukter "hud", men at utlendinger har sin egen lukt. Noen meninger om dette? Anonymkode: 2a008...265 Lukter hud? Hud lukter vel gjerne av det man skiller ut gjennom huden, og mat spiller en viktig rolle her. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #16 Skrevet 6. november 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nordmenn lukter generelt sett veldig nøytral, på grunn av den populære vanen av å dusje om morgenen. I andre kulturer så dusjer de om kvelden, eller mye sjeldnere, og da vil man kjenne at deres lukt er sterkere om dagen. Anonymkode: 16bcf...ab8 LOL Anonymkode: 37b7e...cab
Djungelvrål Skrevet 6. november 2016 #17 Skrevet 6. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nordmenn lukter generelt sett veldig nøytral, på grunn av den populære vanen av å dusje om morgenen. I andre kulturer så dusjer de om kvelden, eller mye sjeldnere, og da vil man kjenne at deres lukt er sterkere om dagen. Anonymkode: 16bcf...ab8 Jeg kjenner mange som dusjer på kvelden, meg selv inkludert. Jeg begynner på jobb kl 07 noen ganger så det er mye mer praktisk å dusje på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #18 Skrevet 6. november 2016 Afrikanere lukter ganske sterkt, krydder kanskje? Av og til lukter jeg den sterke lukten på flere meters avstand, og det er alltid den samme lukten, spesielt etter somaliske damer. Har ikke merket noe melkelukt av nordmenn, men det er sikkert fordi jeg drikker det selv Anonymkode: 0b3d7...9ce
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #19 Skrevet 7. november 2016 17 timer siden, DreamOn skrev: Jeg kjenner mange som dusjer på kvelden, meg selv inkludert. Jeg begynner på jobb kl 07 noen ganger så det er mye mer praktisk å dusje på kvelden. Hvis du sov i stedet for å dusje på kvelden og dusjet i stedet for å sove på morgenen så ville det gått opp i opp. Anonymkode: 5061e...bd0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #20 Skrevet 7. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt det før og begynner å lure. Selv synes jeg at nordmenn lukter "hud", men at utlendinger har sin egen lukt. Noen meninger om dette? Anonymkode: 2a008...265 Det spørs hva man eter og hvordan hygienen er, om man bruker parfymert bodylotion, parfyme osv. utlendinger lukter gjerne litt sterkere pga de bruker en del krydder og hvitløk i maten, men nå er det mange nordmenn som gjør det samme så... De som går på lavkarbo lukter surt pga ketose. Anonymkode: 2feb0...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå