Saarraa Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 (endret) Noen som har testet ut dette apparatet og fått en foundation som virkelig har passet? Selv gjorde jeg det i går og er svært skuffet. Jeg har veldig lys hud, og har alltid strevet med å finne lyse nok foundationer som ikke er rosa i undertonen. Kicks clour id viste akseptabelt nok at jeg er nøytral, men fargen var alt for mørk. Så i går fikk den ansatte meg til å svi av 380 kr på en foundation som overhode ikke passer. Kan jeg få pengene tilbake ellernoe? Også lurer jeg på om noen har noe anbefalinger på en lys foundation som ikke er rosa, ikke inneholder olje, og som dekker (kviser) bra? Endret 6. november 2016 av Saarraa
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Tror kick har en sånn greie med at man kan få byttet foundation i feil farge? Du kan jo sjekke med dem. Det lureste er å prøve foundationen i butikken, gå med den noen timer og se hvordan den oppfører seg, og så eventuelt kjøpe den. Anonymkode: 83c60...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå