AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Ja hva vil si å tise en person? Fått med meg at det er på en måte å gjøre en kåt så blir det ikke noe. Men hørt det ikke er helt det heller. Anonymkode: 9639d...0ec
Sheltay Retrac Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Det er engelsk. To tease = å friste/erte
Ardenus Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hva vil si å tise en person? Fått med meg at det er på en måte å gjøre en kåt så blir det ikke noe. Men hørt det ikke er helt det heller. Anonymkode: 9639d...0ec Kort fortalt, å kåte opp noen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Tease betyr å erte. Anonymkode: 8818b...ecc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Tise 😂😂 tease= erte opp, gjøre noen kåt Anonymkode: 1630f...f42
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Det er å tulle med en person slik at personen rødmer eller blir provosert. Bør helst ikke overdrive... Dette har skjedd med meg mange ganger, og når jeg blir teaset med later jeg som at det fungerer. Liksom-rødmer osv, selv om jeg innerst inne tenker at det er skikkelig lame. Får jo mest lyst til å bare gi et oppgitt blikk og gå fra dem.. Anonymkode: bf5d9...4c9
applestories Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er å tulle med en person slik at personen rødmer eller blir provosert. Bør helst ikke overdrive... Dette har skjedd med meg mange ganger, og når jeg blir teaset med later jeg som at det fungerer. Liksom-rødmer osv, selv om jeg innerst inne tenker at det er skikkelig lame. Får jo mest lyst til å bare gi et oppgitt blikk og gå fra dem.. Anonymkode: bf5d9...4c9 Hvordan "liksom-rødmer" man?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå