AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Jeg trenger inspirasjon til bacheloroppgaven i psykologi. Men finner ikke noe på nettet. Noen som vet hvor man kan finne tidligere oppgaver som studenter har skrevet? Anonymkode: 67b85...ed1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 https://www.google.no/search?client=opera&q=bacheloroppgaven+i+psykologi&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Anonymkode: f099a...07a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.google.no/search?client=opera&q=bacheloroppgaven+i+psykologi&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Anonymkode: f099a...07a Ikke akkurat det jeg er ute etter, jeg vil se på hvordan bachelor oppgaven er besvart. Har sett at folk i andre studier gjerne henter inspirasjon derfra. Ts Anonymkode: 67b85...ed1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Søk på de ulike universitetsbibliotekene. De fleste av dem publiserer bacheloroppgaver. Anonymkode: 11d1c...725
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk på de ulike universitetsbibliotekene. De fleste av dem publiserer bacheloroppgaver. Anonymkode: 11d1c...725 Har søkt på UiO sin, men de har kun masteropgaver. Men jeg kan jo se om det er noen andre biblioteker der ute som publiserer det, takk! Anonymkode: 67b85...ed1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Tror Tromsø publiserer sine bacheloroppgaver. Anonymkode: 11d1c...725
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 Har du ikke tenkt på retning engang? Hvilken del av psykologien interesserer deg? Kunne du spurt emneansvarlig i det emnet om hjelp? Finnes det phd-er som trenger hjelp i sin forskning? Hvilke emner har du i breddeåret ditt? No du kan kombinere med psykologiemnene? (Jeg skal skrive bachelor i psykologi selv, men det er fremdeles et år til.) Anonymkode: 37690...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå