Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 26 år gammel kvinne som nettop kom hjem fra studier i USA. Jeg har vært vekke i 4 år & bestemte meg for at det var tide å komme hjem. Jeg tenkte dette kom til å bli starten på noe nytt. Kjøpe leilighet, få meg kjæreste, ordentlig jobb etc, men det har blitt alt fra hva jeg hadde forventet. Jeg går i jobb hver dag, og kommer hjem til en tom leilighet. Siden jeg har vært vekke så lenge, er venninnene mine allerede etablerte, de har samboere, noen av dem har barn og lever sine egne liv. Vi treffes av og til i helgene, men det er mer kun ut for å ta noen drinker og ellers ser jeg dem sjelden i ukedagene. Merker jeg er veldig ensom pga dette. Jeg har vurdert å gå tilbake til skolen til høsten for å utdanne meg videre og forhåpentligvis treffer jeg flere mennesker jeg kan være med der. Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre nå, for å ta vekk denne ensomheten jeg har. Jeg er vant til å kunne gjøre noe hver dag, og var på farten 24/7 når jeg var utenlands, nå kjennes det ut som at livet mitt er egentlig satt på vent, til noe bedre dukker opp. Noen tips til hva jeg kan gjøre for at det skal bli litt mindre ensomt? Jeg har prøvd tinder dates, for å se om jeg kansje kan treffe en kjæreste, men så langt har alle datene jeg har vært på ikke vært noe særlig, og liker ikke helt tinder. Vil treffe noen på skikkelig vis. 

Anonymkode: e9e5e...59e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli med i organisasjoner på fritiden, det kan være inne sport, kultur eller alt annet du har en interesse i. Der finner du både venner og potensielle partnere.

Anonymkode: ec0a2...21b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...