Gå til innhold

Foodprocessor

lily13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er budsjettet ditt, og hva skal du bruke den til? Jeg er foreløpig godt fornøyd med denne, men visste ikke at det fulgte med sitruspresse, vispeskive og saftsentrifuge. Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje valgt en annen til omtrent samme pris, men uten så mye ekstra skapfyll. Det var en stor fordel (et krav, faktisk) at nesten alle delene kan vaskes i oppvaskmaskin. 

Et generelt råd: Finn ut hvilket budsjett du har og hvilke funksjoner du trenger, og finn en maskin av et kjent merke som oppfyller disse kravene, så vil jeg si du er ganske trygg på å gjøre et OK kjøp. 

Anonymkode: 22e06...c2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Atea skrev:

Kenwood har vunnet best i test, husker ikke når, par år siden kanskje. Jeg har en gammel Kenwood (snart 30 år), og den fungerer like bra i dag.

http://www.forbrukerradet.no/test/2012/kjokkenmaskiner-stor-test/

Jeg har en Kenwood Major selv, og mammas gamle Chef var en arbeidshest av en annen verden, men jeg forstår det som TS er ute etter en foodprosessor, ikke en kjøkkenmaskin. Ellers er jeg helt enig, jeg er 3. generasjon Kenwood-fan selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en Kenwood Major selv, og mammas gamle Chef var en arbeidshest av en annen verden, men jeg forstår det som TS er ute etter en foodprosessor, ikke en kjøkkenmaskin. Ellers er jeg helt enig, jeg er 3. generasjon Kenwood-fan selv. :) 

Jeg mente foodprosessor, men var nok for rask til å sette ut linken. Har en Kenwood foodprosessor selv, har ikke behov for en større. Nå er den sjelden i bruk, annet enn til å lage fiskemat. Til mos er det enklere å bruke stavmikseren (og mindre oppvask).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har modellen fra KitchenAid, har den på 5 året nå og den fungerer som ei klokke. Supert med liten bolle på toppen til mindre oppgaver. Bruker den nok 3-4 ganger i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6. november 2016 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Hva er budsjettet ditt, og hva skal du bruke den til? Jeg er foreløpig godt fornøyd med denne, men visste ikke at det fulgte med sitruspresse, vispeskive og saftsentrifuge. Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje valgt en annen til omtrent samme pris, men uten så mye ekstra skapfyll. Det var en stor fordel (et krav, faktisk) at nesten alle delene kan vaskes i oppvaskmaskin. 

Et generelt råd: Finn ut hvilket budsjett du har og hvilke funksjoner du trenger, og finn en maskin av et kjent merke som oppfyller disse kravene, så vil jeg si du er ganske trygg på å gjøre et OK kjøp. 

Jeg trenger den for  hakking mest men også for å lage deig og smoothy . Jeg tenkte på den 

Jeg trenger den mest for hakking, men også for deig og smoothy.

Innlegget er endret pga teknisk feil. Mynona, mod. 

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lily13 skrev:

Oi! Det kaller jeg alt i ett. Den ser jo i alle fall helt fantastisk ut. :) Vi fikk en tidligere generasjon alt-i-ett-maskin fra Philips til bryllupet vårt for snart 20 år siden, og motoren på den holder ennå. Mikseren og blenderen gikk etter hvert føyken, men foodprocessoren holdt koken helt til i sommer, da låseknappen til sikkerhetslåsen på bollen knakk. (Og vi har trosset instruksjonene om å ikke vaske den i oppvaskmaskin de siste årene.) Så jeg må si jeg har ganske god erfaring med Philips. 

I tillegg til utstyrsnivået vil jeg si det er et stort pluss at den kan vaskes i oppvaskmaskin, og at den tar isbiter. Hadde jeg trengt en maskin som gjorde "alt" hadde jeg antakelig slått til. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...