lily13 Skrevet 6. november 2016 #1 Del Skrevet 6. november 2016 Hei, jeg vil kjøpe en god foodprocessor men litt usikker hvilken som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Del Skrevet 6. november 2016 Hva er budsjettet ditt, og hva skal du bruke den til? Jeg er foreløpig godt fornøyd med denne, men visste ikke at det fulgte med sitruspresse, vispeskive og saftsentrifuge. Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje valgt en annen til omtrent samme pris, men uten så mye ekstra skapfyll. Det var en stor fordel (et krav, faktisk) at nesten alle delene kan vaskes i oppvaskmaskin. Et generelt råd: Finn ut hvilket budsjett du har og hvilke funksjoner du trenger, og finn en maskin av et kjent merke som oppfyller disse kravene, så vil jeg si du er ganske trygg på å gjøre et OK kjøp. Anonymkode: 22e06...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 6. november 2016 #3 Del Skrevet 6. november 2016 Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 6. november 2016 #4 Del Skrevet 6. november 2016 Kenwood har vunnet best i test, husker ikke når, par år siden kanskje. Jeg har en gammel Kenwood (snart 30 år), og den fungerer like bra i dag. http://www.forbrukerradet.no/test/2012/kjokkenmaskiner-stor-test/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Del Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, Atea skrev: Kenwood har vunnet best i test, husker ikke når, par år siden kanskje. Jeg har en gammel Kenwood (snart 30 år), og den fungerer like bra i dag. http://www.forbrukerradet.no/test/2012/kjokkenmaskiner-stor-test/ Jeg har en Kenwood Major selv, og mammas gamle Chef var en arbeidshest av en annen verden, men jeg forstår det som TS er ute etter en foodprosessor, ikke en kjøkkenmaskin. Ellers er jeg helt enig, jeg er 3. generasjon Kenwood-fan selv. Anonymkode: 22e06...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 6. november 2016 #6 Del Skrevet 6. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en Kenwood Major selv, og mammas gamle Chef var en arbeidshest av en annen verden, men jeg forstår det som TS er ute etter en foodprosessor, ikke en kjøkkenmaskin. Ellers er jeg helt enig, jeg er 3. generasjon Kenwood-fan selv. Anonymkode: 22e06...c2c Jeg mente foodprosessor, men var nok for rask til å sette ut linken. Har en Kenwood foodprosessor selv, har ikke behov for en større. Nå er den sjelden i bruk, annet enn til å lage fiskemat. Til mos er det enklere å bruke stavmikseren (og mindre oppvask). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 7. november 2016 #7 Del Skrevet 7. november 2016 Vi har modellen fra KitchenAid, har den på 5 året nå og den fungerer som ei klokke. Supert med liten bolle på toppen til mindre oppgaver. Bruker den nok 3-4 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lily13 Skrevet 7. november 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) På 6. november 2016 den 14.29, AnonymBruker skrev: Hva er budsjettet ditt, og hva skal du bruke den til? Jeg er foreløpig godt fornøyd med denne, men visste ikke at det fulgte med sitruspresse, vispeskive og saftsentrifuge. Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje valgt en annen til omtrent samme pris, men uten så mye ekstra skapfyll. Det var en stor fordel (et krav, faktisk) at nesten alle delene kan vaskes i oppvaskmaskin. Et generelt råd: Finn ut hvilket budsjett du har og hvilke funksjoner du trenger, og finn en maskin av et kjent merke som oppfyller disse kravene, så vil jeg si du er ganske trygg på å gjøre et OK kjøp. Anonymkode: 22e06...c2c Jeg trenger den for hakking mest men også for å lage deig og smoothy . Jeg tenkte på den Jeg trenger den mest for hakking, men også for deig og smoothy. Innlegget er endret pga teknisk feil. Mynona, mod. Endret 7. november 2016 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lily13 Skrevet 7. november 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 7. november 2016 https://www.expert.no/kjokken-og-matlaging/kjokkenapparater/foodprosessor/philips-hr7778-avance-foodprocessor/p-212556/ hva synes dere om denne foodprossesoren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lily13 Skrevet 7. november 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 7. november 2016 Hva synes dere om denne? https://www.expert.no/kjokken-og-matlaging/kjokkenapparater/foodprosessor/philips-hr7778-avance-foodprocessor/p-212556/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #11 Del Skrevet 7. november 2016 1 time siden, lily13 skrev: Hva synes dere om denne? https://www.expert.no/kjokken-og-matlaging/kjokkenapparater/foodprosessor/philips-hr7778-avance-foodprocessor/p-212556/ Oi! Det kaller jeg alt i ett. Den ser jo i alle fall helt fantastisk ut. Vi fikk en tidligere generasjon alt-i-ett-maskin fra Philips til bryllupet vårt for snart 20 år siden, og motoren på den holder ennå. Mikseren og blenderen gikk etter hvert føyken, men foodprocessoren holdt koken helt til i sommer, da låseknappen til sikkerhetslåsen på bollen knakk. (Og vi har trosset instruksjonene om å ikke vaske den i oppvaskmaskin de siste årene.) Så jeg må si jeg har ganske god erfaring med Philips. I tillegg til utstyrsnivået vil jeg si det er et stort pluss at den kan vaskes i oppvaskmaskin, og at den tar isbiter. Hadde jeg trengt en maskin som gjorde "alt" hadde jeg antakelig slått til. Anonymkode: 22e06...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. november 2016 #12 Del Skrevet 7. november 2016 Ett innlegg er endret pga teknisk feil. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå