Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Jeg fødte en jente for ca en uke siden. Hun sover absolutt hele dagen, og jeg må vekke henne for å gi henne mat. Men problemet er at jeg klarer ikke å få vekt henne. Når det ser ut som om jeg har klart det og legger henne til brystet, så sovner hun, og suger sovende. Er det normalt at de sover såå mye?
havsulen Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 For å holde henne våken når hun skal spise, kan du prøve å kle av henne litt, og å stimulere sugerefleksen hennes ved å gni forsiktig i håndflaten hennes. Tror det er stor forskjell på hvor mye de sover, men det er nok veldig vanlig å sove mye i begynnelsen. lykke til!
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 26. november 2004 #3 Skrevet 26. november 2004 Plonkeliten sov enormt mye i begynnelsen, og vi slet også med å holde henne våken ved puppen, prøvde alt mulig, som å stryke på kinnet, gni inni hånden, gni under fotsålen, blåse på, kle av så hun skulle være kald, og så videre. Mye styr og matingen tok veldig lang tid på grunn av det der... Heldigvis blir de våknere etter bare noen uker, så du får lide deg gjennom det og trøste deg med at det er forbigående!
Emma3 Skrevet 27. november 2004 #4 Skrevet 27. november 2004 Sånn var vesljejenta vår også. Sov kjempe mykje i starten. Sov seg gjennom det eine besøket etter det andre, til tante, onkelar og besteforeldres skuffelse Måtte også vekke ho for å gje ho mat. Ho har eit enormt sugebehov, så å få i ho mat var ikkje problem. Det var ikkje alltid ho opna augene, før ho fekk mat og sovna ved brystet like ettter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå