AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Jeg har en jobb hvor jeg reiser en god del, og nå skal jeg være borte man-fredag. Er ingen spesiell kleskode, men en del møter, noen middager med kunder. Jobber med butikkutvikling, så varierende dager. Men bør kle meg "hverdagspent". Jeg synes det er vanskelig å pakke til ei sånn uke, og ender alltid opp med å ikke føle meg vel i klesveien i 3 av 5 dager. Hva må med i kofferten? Er det noen av dere her på KG som har tips? Kanskje noen andre med reisende jobber som har noen råd også? Gjerne generelle stiltips/antrekksforslag også 😊 Anonymkode: f3483...b38
Gjest Nanne70 Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Jeg regner med at du vet sånn omtrentlig hvordan dagene dine ser ut i løpet av en slik uke, så et tips er jo å planlegge antrekk for hver dag, og prøve dem på før du pakker sånn at du vet at det fungerer. Om noen plagg kan brukes i flere antrekk, er det en fordel, det sparer plass i kofferten.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Et sett med u dertøy for hver dag. Truse, sokker og T-skjorte. Ev. Strømpebukser. Så ett eller 2 skift med bukse/overdel sammen med det du reiser i. Toalettsaker og lader til mobilen/laptopen. Anonymkode: a1227...9b0
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Jeg pleier å begynne med et skjørt og en bukse som jeg vil ha med. Så finner jeg frem bluser som passer til. Smykker, belter evt. annet tilbehør. Til sist undertøyet. Legger frem antrekkene dag-for-dag, og tar bilder. Bruker stort sett samme skopar hele uken. Anonymkode: 7a211...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå