AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Har vært interessert i den en god stund nå, men er også litt redd for å kjøpe den. Det står at klitoris trekkes inn i silikonhetten og det høres litt skummelt ut. Er redd for at det skal skje noe problemer eller at det er noe produksjonsfeil og jeg får vondt. Den er også ganske dyr. Noen som har erfaring? Anonymkode: 5d4ff...e1c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Er mann, men har brukt den på flere kvinner. Det er ingenting å være redd for, det er et veldig lett sug.. knapt merkbart på fingeren, så klitoris er trygg Du får flere størrelser hetter, best om den er så stor at ikke klitoris ikke kommer i kontakt med den. Anbefales Anonymkode: 717ff...5f7
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Ingenting å være redd for. Det er bare deilig
Gjest canacas Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Er dette noe man kanskje skal vurdere til ønskelista til jul?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Jeg har den. Ikke noe spesielt. Hadde ikke brukt så mye penger på den om jeg kunne gått tilbake i tid og kjøpt den igjen. Da hadde jeg kjøpt en myye billigere vibrator. Anonymkode: ea1c4...f73
pika Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært interessert i den en god stund nå, men er også litt redd for å kjøpe den. Det står at klitoris trekkes inn i silikonhetten og det høres litt skummelt ut. Er redd for at det skal skje noe problemer eller at det er noe produksjonsfeil og jeg får vondt. Den er også ganske dyr. Noen som har erfaring? Anonymkode: 5d4ff...e1c Ikke noe å lure på - kjøp! 20 minutter siden, canacas skrev: Er dette noe man kanskje skal vurdere til ønskelista til jul? Ja!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Har hatt den i snart et år. Elsker den!! Ikke noe skummelt at klitotis blir sugd inn. Anonymkode: c42f4...9c5
Gjest Hannemor76 Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 Hmm.. er dette kanskje noe for meg? Hvordan kjennes stimuleringen ut? Jeg får ingenting ut av vibratorer, trenger fysisk kraftig friksjon for å klare å komme, kan denne kanskje fungere slik med tanke på at den "suger" klitoris ut?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Jeg har brukt en slik på to damer, og begge kom veldig raskt....nesten litt for raskt. Hun ene synes det ble veldig sensitivt, men hun kom fort. Hun andre har tidligere hatt problemer med å få orgasme, og hadde ikke fått orgasme foran en mann før, men hun kom på 3min Så kan absolutt anbefale den, og den er ikke farlig! Den skiller seg jo ut fra andre vibratorer siden den ikke "vibrerer", men at det er en form for "trykkbølger/impulser"... Anonymkode: d7972...892
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt en slik på to damer, og begge kom veldig raskt....nesten litt for raskt. Hun ene synes det ble veldig sensitivt, men hun kom fort. Hun andre har tidligere hatt problemer med å få orgasme, og hadde ikke fått orgasme foran en mann før, men hun kom på 3min Så kan absolutt anbefale den, og den er ikke farlig! Den skiller seg jo ut fra andre vibratorer siden den ikke "vibrerer", men at det er en form for "trykkbølger/impulser"... Anonymkode: d7972...892 Hvilken var det du brukte? Ser det er forskjellige versjoner. Anonymkode: a2c8a...f24
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 Jeg kjøpte for et par mnd siden. Fikk plutselig problemer med å få orgasmer med vanlig vibrator så kjøpte womanizer 500. Får orgasme med denne - fremdeles ikke med vanlig vibrator. Eneste minuset er at den bråker litt Anonymkode: ff448...e66
Gjest OverMyKnee Skrevet 7. november 2016 #12 Skrevet 7. november 2016 23 timer siden, Hannemor76 skrev: Hmm.. er dette kanskje noe for meg? Hvordan kjennes stimuleringen ut? Jeg får ingenting ut av vibratorer, trenger fysisk kraftig friksjon for å klare å komme, kan denne kanskje fungere slik med tanke på at den "suger" klitoris ut? Anbefaler deg å prøve, det er noe helt annet enn vibrator.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. november 2016 #13 Skrevet 7. november 2016 På 6.11.2016 den 18.37, canacas skrev: Er dette noe man kanskje skal vurdere til ønskelista til jul? Bør stå høyt på ønskelista
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #14 Skrevet 7. november 2016 Hvilken av versjonen anbefaler dere? Tenkte på den nyeste, men ser noen er mer fornøyd med den eldste. Anonymkode: a2c8a...f24
pika Skrevet 7. november 2016 #15 Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken av versjonen anbefaler dere? Tenkte på den nyeste, men ser noen er mer fornøyd med den eldste. Anonymkode: a2c8a...f24 Har bare prøvd den nyeste - og er veldig fornøyd...
Gjest Hannemor76 Skrevet 8. november 2016 #16 Skrevet 8. november 2016 18 timer siden, OverMyKnee skrev: Anbefaler deg å prøve, det er noe helt annet enn vibrator. Er nesten nødt til det tror jeg! Synd den er så fryktelig dyr, ønske meg til jul av mamma
pika Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 38 minutter siden, Hannemor76 skrev: Er nesten nødt til det tror jeg! Synd den er så fryktelig dyr, ønske meg til jul av mamma Verdt hver krone
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå