AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Hei! Jeg har en del løs hud, spesielt på magen. Dersom dette skal trekke seg sammen igjen, hva er da tidsforløpet? Har gått ned i volum, men huden har ikke helt fulgt med i samme tempo. Er nå 35 år. Noen som har tips eller triks for å få bukt med den overflødige huden? Anonymkode: 5489f...a05
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Kontakt legen. Du får dekket operasjon hvis du har vært overvektig. Anonymkode: 08791...57d
drue Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Nå sier du jo ikke hvor mye løs hud du har, og hvor lenge du har hatt det. Hvor fort har du gått ned i vekt? Noe løs hud vil kunne trekke seg tilbake over tid, eventuelt kan man "fylle" ut huden med muskler (som også er en tidkrevende prosess!). Dette er ikke mulig dersom det er snakk om mye løs hud, da er nok eneste alternativ operasjon.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kontakt legen. Du får dekket operasjon hvis du har vært overvektig. Anonymkode: 08791...57d Er pr definisjn enda overvektig, 1 kg igjen til normalvektig i følge BMI. Det er vel slik at henget skal være så så mange cm, og det har jeg nok ikke... 2 timer siden, drue skrev: Nå sier du jo ikke hvor mye løs hud du har, og hvor lenge du har hatt det. Hvor fort har du gått ned i vekt? Noe løs hud vil kunne trekke seg tilbake over tid, eventuelt kan man "fylle" ut huden med muskler (som også er en tidkrevende prosess!). Dette er ikke mulig dersom det er snakk om mye løs hud, da er nok eneste alternativ operasjon. Mye og mye fru blom. Nok til at det henger over keisersnittarret, men henger ikke over kjønnhårene (hvis det sier noe om antall cm). Har gått ned relativt rolig over en lengre periode. Driver med styrketrening og det ser ut til å ha noe effekt. Hadde genene på min side at man slapp unna strekkmerker etter graviditeten, så noe greit er det jo med huden min I og med at alderen begynner å bli relativt høy, har jeg ikke så store forventinger om at det vil trekke seg sammen. Men litt håper man jo på Anonymkode: 5489f...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå