AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Hvilke truser med god plass brukte dere etter fødsel? Jeg må kjøpe meg noen behagelige.. Helst i bomull. Anonymkode: 40071...69e
skruf Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Sloggi Cubus har ofte tilbud på 3-pakke med sloggitruser. Jeg kjøpte også sloggi bh, veldig god å bruke om natten når man ammer, pga den strammer ikke og man får god plass til ammeinnlegg (og for min del også vaskekluter, jeg lekket melk noe innmari om natta, så måtte bruke både kluter og ammeinnlegg).
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Piere robert bomullshipster evt boxsere Anonymkode: 13bd8...4b4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Lindex har en tre pack med noen gravide truser som dekker hele magen. Synes disse var veldig gode etter fødselen Anonymkode: 0239d...9ed
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 På sykehuset hvor jeg fødte så hadde de sånne tena lady engangstruser(som fint kan vaskes og brukes et par ganger fant jeg ut) istedetfor nettingtruser. Disse var så behagelige at jg stjal med meg noen hjem etter fødselen. Fås sikkert på apoteket. Anonymkode: 10cc4...a86
skruf Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På sykehuset hvor jeg fødte så hadde de sånne tena lady engangstruser(som fint kan vaskes og brukes et par ganger fant jeg ut) istedetfor nettingtruser. Disse var så behagelige at jg stjal med meg noen hjem etter fødselen. Fås sikkert på apoteket. Anonymkode: 10cc4...a86 De nettingtrusene brukte jeg som ammebh om natta de første ukene til melken stabiliserte seg litt, klippet de opp i skrittet og dro de over puppene. Knabbet med meg noen hjem..
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Har hørt at manneboxere er fint å ha, jeg. Forrige gang brukte jeg nettingtruser på sykehuset og helt vanlige bomullstruser når jeg kom hjem, tror jeg. Usikker på hva jeg skal gjøre denne gangen, men tenker på å knabbe noen av sambo sine boxere så får han heller nye Anonymkode: 6ff18...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: På sykehuset hvor jeg fødte så hadde de sånne tena lady engangstruser(som fint kan vaskes og brukes et par ganger fant jeg ut) istedetfor nettingtruser. Disse var så behagelige at jg stjal med meg noen hjem etter fødselen. Fås sikkert på apoteket. Anonymkode: 10cc4...a86 Ja, de er veldig behagelige. Har bare vært redd for at de kun har netting der jeg skal, for de er helt forferdelige. Men "bruker man opp" trusene så man bør kjøpe egne? Har liksom ikke giddet å kjøpe gravidtruser for en kort periode heller, tenkte at det beste er å kjøpe noen som jeg kan bruke senere også. Hvis jeg finner noen behagelige.. Liker ikke truser som går over magen, synes alt er trangt nå. Men lave hipstere høres jo fint ut, så lenge de ikke har strikk i livet. Anonymkode: 40071...69e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 Jeg tok med meg boxerne til mannen min på sykehuset. perfekt! Anonymkode: 5c23c...4e4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, de er veldig behagelige. Har bare vært redd for at de kun har netting der jeg skal, for de er helt forferdelige. Men "bruker man opp" trusene så man bør kjøpe egne? Har liksom ikke giddet å kjøpe gravidtruser for en kort periode heller, tenkte at det beste er å kjøpe noen som jeg kan bruke senere også. Hvis jeg finner noen behagelige.. Liker ikke truser som går over magen, synes alt er trangt nå. Men lave hipstere høres jo fint ut, så lenge de ikke har strikk i livet. Anonymkode: 40071...69e På sykehuset hvor jeg fødte lå de i bunker ute på gangen, så det var bare å forsyne seg. Jeg stjal vel med meg 3 stk hjem. De holdt vel i 2 vask ca, da begynte de å bli litt for slakke. Men da begynte det uansett å føles greit med vanlige truser igjen. Jeg visste ikke om disse trusene føe jeg fødte så jeg kjøpte bare en 5-pack med manneboxere på h&m. De var også behagelige. Bruker de som pysj nå i ettertid Anonymkode: 10cc4...a86
Pearl2.0 Skrevet 6. november 2016 #11 Skrevet 6. november 2016 Kjøpte meg noen 3-pakninger fra ellos, de var gode og høye på magen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 HM har noen sømløse gravidtruser som går under magen. De er veldig behagelige, og jeg har tenkt å bruke de etter fødsel også. Anonymkode: 821e3...4e5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 http://www.tena.no/kvinne/produkter/vare-produkter/buksebleie/?gclid=Cj0KEQjwqfvABRC6gJ3T_4mwspoBEiQAyoQPkcW2zh0uIY6LlY7WrGg8gb0t4NV8lFs03i9rFOUT1e0aAlHX8P8HAQ Anonymkode: 50799...ab2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå