Gå til innhold

Hvordan gjør man det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 22 år som aldri har vært på fest før. Ja sjokkerende, jeg vet. Men nå til helgen skal jeg på en privatfest, og lurer litt på hva man gjør og hva man tar med? Dette er sikkert et dumt spørsmål for mange av dere men... shuttu la gå.

Tar man med alkoholen i en pose? 

Er det innafor å bare ha med rusbrus?

noe annet jeg må huske på?

Anonymkode: e9687...dcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkoholen går i en pose, evnt en romslig veske.

Jeg svarer som om jeg tror dette er en fyllefest, ikke bare en (rolig) vennekveld med noe godt i glasset. 

Det er innafor med rusbrus - men begynner de andre på hardere skyts, så blir du fort liggende "bak", og du kan få kommentarer på dette. Trolig vil du bli tilbydt andre alkoholholdige varer for å henge med. Det har i hvert fall jeg alltid opplevd, uansett hvor mye og hva jeg har hatt med å drikke. Folk blir ofte generøse med både et glass vin, shots og det de selv mener er en fantastisk god drink. 

Noe annet du må huske på? Ja. Å smile. Og ikke kle deg på deg for lite tøy - det er kaldt ute selv om du ikke merker kulden så godt etter inntak av alkohol. Kjipt å bli syk...

Anonymkode: 4fcba...b2c

Skrevet

Start forsiktig, ingen grunn til å drikker deg under bordet den første gangen du er på fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...