Gå til innhold

jeg ligger med min vennines elsker.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hun er hodestups forelsket i han.

Men jeg har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet så lenge de to også bare har sex?

Nå høres jeg kynisk ut, men de har holdt på i ett år nesten. Og han har hele tiden sagt til henne at han ikke vil noe mer enn forhold. Allikevel har hun betrodd seg til meg at hun er forelsket og lar seg bli holdt på gress for å se om han forandrer mening.

For 2 mnd siden hadde vi sex på et nachspiel. Og vi har fortsatt å møtrs gjevnlig.

Skal jeg si noe?

Jeg har ingen grunn til å stoppe så lenge hun vet han ikke vil noe mer med henne...sant?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Nei hvis hun ikke er en nær venninne som du bryr deg om og respekterer så hump ivei!

Men ikke bli sjokkert når hun dumper deg som venninne når hun finner det ut :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er gode venninner... ganske close.

Men hvis hun skal dumpe meg for dette, da er hun ikke en ekte venn, mener nå jeg da.

Hun eier jo ikke han selvom hun er forelsket. :o

Gjest Ninakanin
Skrevet

Dette høres ut som en dårlig løgn du sier til deg selv for å slippe å kjenne at du har sinnsykt dårlig samvittighet. Selvfølgelig eier hun ham ikke, ingen eier noen. Alle mennesker handler ut fra hvilket nivå av tillit og repsekt vi har for hverandre. En kone eier ikke sin mann, men mannens respekt for ekteskapet gjør at han ikke er utro.

Så når du ligger med en som du vet at venninna de er forelsket i og som hun har hatt sex med i ett år, da har du ikke respekt for venninna di som person eller hennes følelser.

For å gjøre det klarere for deg selv hvorfor du faktisk spør her på kg:

Hvorfor har du ikke sagt det til henne..?

Nettopp.

Skrevet
Vi er gode venninner... ganske close.

Men hvis hun skal dumpe meg for dette, da er hun ikke en ekte venn, mener nå jeg da.

Hehe..mener du dette? Du synes det er helt greit å ligge med en person som venninnen din er forelsket i? Og han har to elskerinner, som atpåtil er venninner? Hørtes sjarmerende ut.

Skrevet

Min første tanke var at denne fyren ikke er noe å samle på! Den neste tanken var at hadde du vært vennina mi og gjort noe sånt mot meg ,så hadde jeg blitt såret og mildt sagt forbannet!

Gjest Anonymous
Skrevet

hvorfor skal jeg fortelle dette da?

jeg og han kommer aldri til å få noe forhold vi, og ikke dem heller. De vet hun veldig godt.

nei han er ikke noe å samle på, derfor ser jeg ingen grunn til å ha dårlig samvittighet heller :-?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Noe å samle på nei, trådstarter gir jo tydelig uttrykk for at dette kun handler om sex.

Men når hun samtidig vet at venninna har andre ting i planene sine, så burde hun styre unna.

Egoistisk, falskt, uærlig og ekkelt synes jeg faktisk at det er at hun ligger med elskeren til venninna si.

Skrevet
Og hun er hodestups forelsket i han.

Men jeg har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet så lenge de to også bare har sex?

Nå høres jeg kynisk ut, men de har holdt på i ett år nesten. Og han har hele tiden sagt til henne at han ikke vil noe mer enn forhold. Allikevel har hun betrodd seg til meg at hun er forelsket og lar seg bli holdt på gress for å se om han forandrer mening.

For 2 mnd siden hadde vi sex på et nachspiel. Og vi har fortsatt å møtrs gjevnlig.

Skal jeg si noe?

Jeg har ingen grunn til å stoppe så lenge hun vet han ikke vil noe mer med henne...sant?

Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for dette?

Jeg vet at jeg ville hatt det. Ville aldri holdt noe sånt skjult for venninnen min. Slik jeg ser det, er poenget at hun faktisk er så forelsket som hun er, ikke at de 'bare' har sex.

Tenk deg følelsen av å betro seg til en venninne om at man er forelsket i en mann, antageligvis ulykkelig siden hun blir holdt på gress, og så oppdage at du av alle ligger med han du og...og hadde du enda vært forelsket i han du og, men siden du og 'bare' har sex med han er det så unødvendig syns jeg.

Gjest Ninakanin
Skrevet
hvorfor skal jeg fortelle dette da?

jeg og han kommer aldri til å få noe forhold vi, og ikke dem heller. De vet hun veldig godt.

nei han er ikke noe å samle på, derfor ser jeg ingen grunn til å ha dårlig samvittighet heller :-?

Fordi du har bestemt deg for at han ikke er noe å samle på så driter du i det faktum at venninna di faktisk er forelska?

Skrevet

Hallo!! Du tuller nå ikke sant? Er du virkelig så kynisk?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg bare sitter her og ler over hvor hotell cæsar noen faktisk kan være i sjela si!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo!! Du tuller nå ikke sant? Er du virkelig så kynisk?

ja kanskje litt kynisk, men hun vet hun aldri får han. han har sagt dette rett ut.

hun dumper han i tankene sine annenhver dag også...

hvorfor skal det stoppe meg i fra sex da????

Gjest Ninakanin
Skrevet

hehe du er bare nødt til å være en som kjeder seg og har startet denne tråden fordi du vet at emnet vil komme til å engasjere alle!

Makan til drittsekkvenninne..

Gjest Anonymous
Skrevet

haha - enten er dette bare tull, eller så høres det ut til at dere studerer i Volda:)

Man gjør selvsagt ikke sånt uten å vite at man er kjip mot venninna si. Nok om det.

Skrevet

For en bitch....makan! Du er ikke en venninne som er verdt å samle på. Håper for din venninnes del at hun finner ut av dette og dropper dere begge to! :evil:

Skrevet

Har de fremdeles sex sammen forresten? Du kan jo invitere henne med pa trekant vet du, det er jo "bare" sex dere er ut etter, ikke sant.... Nei, fyttikatta du er ikke noen god venninne! Hun kommer til a bli helt knust nar hun finner det ut. Stygt av dere dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...