Gå til innhold

Betatt av en mann på forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg nå?
Hilsen forelsket jente :strix:

Anonymkode: 40f51...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det han med den digre pølsa?  

Anonymkode: 49426...d50

• Liker 9
Skrevet

Hvem er nå demme fyren?

Anonymkode: adbd6...ddc

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Sender ham en hyggelig privat melding uten tydelig informasjon i starten om hvor interessert du er?

Endret av Overrasket
Skrevet

Yme er opptatt han 

Anonymkode: c6ee7...cb1

• Liker 4
Skrevet

bevar roen og still deg i kø :essen2:

Anonymkode: 7f413...b53

• Liker 5
Gjest Black Amethyst
Skrevet

Ta kontakt med han gjennom pm du. ;)

Skrevet

Tar kontakt, men kanskje ikke med en klein kjærlighetserklæring som start? :fnise:

Anonymkode: 090f4...f16

• Liker 2
Gjest canacas
Skrevet

Mange fine mannfolk her da TS, vet om flere selv! Send en melding du, lykke til :)

Skrevet

Forelske seg i noen fra et debattforum.. Hjelp! Så kleint! Hold det for deg selv ts..

Anonymkode: bb6c1...f1c

• Liker 15
Skrevet

Du sender en pm åpenbart

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er nå demme fyren?

Anonymkode: adbd6...ddc

...han ligner litt på nissen igrunn, men det er ikke han

3 timer siden, canacas skrev:

Mange fine mannfolk her da TS, vet om flere selv! Send en melding du, lykke til :)

Takk:blomst:

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er han ts?

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg nå?

ÅÅHHH, jeg liker også MADE4U!!!! For det er han du liker, ikke saaant? LOVE IN THE AIR, LOVE IN THE AIR!!! LUV LOVE LUV LOVE LUV LOVE!!!!

Du må ta kontakt med made4u og spørre om date, selvfølgelig. Men du må stille deg i køen... vi er mange om beinet...

Anonymkode: 000e4...6bb

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg nå?

Sender ham masse nakenbilder på pm, og krysser fingrene? :P

• Liker 2
Skrevet

Hvordan blir man forelsket i noen man hverken har sett eller hørt? Sikkert mange flotte menn her ja, tviler ikke. Men selv må jeg se dem - live, snakke med dem og betrakte dem litt først, før jeg eventuelt kan falle for noen. Men vi er forskjellige alle mann 😊

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Hvordan blir man forelsket i noen man hverken har sett eller hørt? Sikkert mange flotte menn her ja, tviler ikke. Men selv må jeg se dem - live, snakke med dem og betrakte dem litt først, før jeg eventuelt kan falle for noen. Men vi er forskjellige alle mann 😊

Er jo en del som legger ut bilde av seg. Noen klarer sikkert å falle for utseende alene 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo en del som legger ut bilde av seg. Noen klarer sikkert å falle for utseende alene 

Sikkert det. Selv må jeg se holdningen deres og mer til, men hver sin ting det der 😉

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg nå?

Du tar kontakt med vedkommende. Tvi tvi :blomst:

Gjest canacas
Skrevet
33 minutter siden, wintergirl skrev:

Godt poeng! Men det er enkelte her inne som definitivt skriver seg inn som en crush (uuuuh, bruker nymotens ord). Jeg vet i alle fall om èn her inne jeg ville vært langflat etter, hadde jeg bare vært 14-15 år yngre :) Det er ikke alle som er troll eller tar ut frustrasjonen sin på nett, noen er genuint fine folk som er hyggelig å skrive med. Og noen er fryktelig morsomme også. Å være betatt og å være forelska er to vidt forskjellige ting i min verden, å bli betatt er enkelt - å bli forelska skjer sjelden. Da må det være en gnist der, og den oppstår kun IRL. For meg i alle fall.

TS: har du sendt melding? Keep us posted :rodmer:

Skrevet
21 minutter siden, canacas skrev:

Godt poeng! Men det er enkelte her inne som definitivt skriver seg inn som en crush (uuuuh, bruker nymotens ord). Jeg vet i alle fall om èn her inne jeg ville vært langflat etter, hadde jeg bare vært 14-15 år yngre :) Det er ikke alle som er troll eller tar ut frustrasjonen sin på nett, noen er genuint fine folk som er hyggelig å skrive med. Og noen er fryktelig morsomme også. Å være betatt og å være forelska er to vidt forskjellige ting i min verden, å bli betatt er enkelt - å bli forelska skjer sjelden. Da må det være en gnist der, og den oppstår kun IRL. For meg i alle fall.

TS: har du sendt melding? Keep us posted :rodmer:

Si hvem? :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...