Gjest 1111 Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Nå når det har blitt ordentlig kaldt ute trenger jeg et par ordentlige tjukke strømpebukser så jeg fortsatt kan bruke skjørt om jeg ikke skal være så mye ute. altså, jeg har funnet noen, men de er ikke tjukke og varme.. de skal helst være i en mørk farge; svart eller mørkegrå. noen tips?
Musemor Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Har sett ullstrøpebukser på Cubus, men de var ikke så veldig tykke. Men varme er de nok sikkert!
Lady Lovelylocks Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Jeg kjøpte ullstrømpebukser på Cubus på lørdag.. De varmer godt de. 119 Kr. Så bare sort, men det kan godt være at det finnes andre farger også..
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Jeg kjøpte et par på H&M for noen dager siden. De er i en ullblanding og kostet 70 eller 80 kroner, husker ikke helt. Ikke kjempetykke, men nok for meg
Samantha Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 Eg kjøpte på H&M for nokre dagar sidan, kosta 49,50. Men eg veit ikkje om dei er tjukke nok til å bruke til skjørt. Har tenkt å ha dei under bukse, så... Men sei ifrå viss du finne nokon skikkelig tjukke! Me want! :hutre:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå