AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Hei, jeg regner med at det er for tidlig å snakke om nyttårsforsetter nå, men har noen fått sine oppfylt i år? Og hva hadde dere som nyttårsforsetter? Var det sånne typiske ting som å trene mer, spise sunnere, slutte å røyke, osv, eller var det noe mer originalt? Det er jo ikke alle som lager seg slikt, men tenkte å spørre dem som gjør det hva deres var. Mitt var å skrive mer, og jeg har klart å oppfylle ønsket mitt. Jeg valgte bevisst å velge noe som var annerledes, men som kunne være gjennomførbart. Men nå trenger jeg ideer til å finne på et eller flere nye. Noen som har lyst til å dele sine nyttårsforsetter både for i år, og for neste år? Anonymkode: 4e44b...771
Chizue Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Ja, har det, men sluttet med slike ting som "Spis sunnere, tren mer, slutt å røyke, godtestopp" osv.. Ret og slett fordi jeg vet jeg sprekker tilslutt og slutt å røyke, varte gjerne bare en uke så var det påan igjen.. I år sluttet jeg, men det var mest fordi jeg plutselig gikk lei av siggen og stoppet på dagen Nei, de siste års nyttårsforsetter har vært som følgende; Lev livet og ikke angre på ting du har gjort, eller som du ikke har fått gjort. Om du har lyst på noe, så kjøp det og kos deg, ta ikke sorgene på forskudd...Ta vare på deg selv, bry deg mer om deg selv og ikke hva alle andre rundt deg tenker. Ha troa på deg selv og tilslutt....Hakuna Matata! 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Hei, takk for svar! Kanskje jeg skal adoptere ditt nåværende nyttårsforsett til å gjelde for neste år? Jeg likte det utrolig godt, men jeg merker at jeg ofte blir en pyse når jeg skal stå opp for meg selv. Men tanken tiltaler meg, og jeg kunne jo ha trengt å gi litt F i hva andre måtte mene eller tenke, og bare gjøre det. Livet er så utrolig kort til tider, og hvem vet hva som venter rundt neste sving? Takk for forslag, Chibi! Anonymkode: 4e44b...771 1
Gjest Kaffekrus Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Jeg synes det er litt fint med nyttårsforsetter, men jeg prøver å gjøre det til en positiv ting, altså ha forsetter jeg har lyst til å gjennomføre. Tenker kanskje også det er et poeng at man skal kunne måle hvorvidt man lykkes Mine forsetter i år var å prøve meg på å lage vegetarmat og å bake litt oftere. Bakingen har det gått litt så som så med, men jeg har i det minste prøvd ut noen nye ting. Matlagingen derimot har resultert i at jeg mer eller mindre ukentlig lager en form for vegetarrett
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Tusen takk til både Chibi og Kaffekrus for nye idéer. Hvis andre har nyttårsforsetter de har nådd, og som ikke nødvendigvis handler om trening, røykeslutt, osv, så håper jeg at dere vil dele forslagene deres her:) Mye av grunnen til at jeg spør, er at jeg trenger noe nytt å fokusere på i året som kommer fordi jeg føler at jeg har nådd målet mitt med skrivingen. Jeg vil gjerne begynne på noe nytt, men jeg klarer ikke å komme på noe kreativt eller nytt selv:p Tusen takk igjen. Anonymkode: 4e44b...771
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Jeg skulle bli vegetarianer, ta bedre vare på med selv og slette facebook, har fått til alle tre i løpet av året Anonymkode: 0f7df...655
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle bli vegetarianer, ta bedre vare på med selv og slette facebook, har fått til alle tre i løpet av året Anonymkode: 0f7df...655 Hvordan var det å slette facebook? Anonymkode: 22165...6ff
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var det å slette facebook? Anonymkode: 22165...6ff Fantastisk! Jeg merket at jeg bare bladde side opp og side ned på facebook uten at det faktisk beriket livet mitt i det hele tatt. Jeg kunne lett bruke et par timer der i løpet av en dag og det er jo helt tullete. Det var veldig uvant i starten, men også veldig deilig. Anbefaler at du prøver! Begynn kanskje med en måned uten og se om du savner det Anonymkode: 0f7df...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå