AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Dette er ikke ment som noe slags skryte tråd, men heller mer som å prøve å forstå hva dama mener. Vi har vært sammen i over ett halv år nå og nesten hver gang vi har sex(blir ikke veldig ofte, siden det er avstandforhold), så sier hun alltid att pikken min er så fantastisk. Hun har sagt att jeg er en av de hun har fått/får orgasme med i misjonær.Men vet ikke helt om jeg skal ta dette helt seriøst og kanskje det er noe hun sier for å være hyggelig eller for å få meg til å føle meg bra? Årsaken til att jeg spør, er fordi at junior er ikke særlig stor, ca 16cm lang og 12-13cm rundt(tror jeg).Ellers er den formet som en banan og står rett opp mot navlen, så kanskje min penis er spesielt egnet for misjonær? Hun ser også veldig ut til å nyte det ekstra når jeg kommer veldig dypt inn, når jeg så vidt berører livmorstappen. Men jeg skulle da tror at pikken min hadde vært enda mer "fantastisk" hvis den var 1-2 cm tykkere og kanskje 1 cm lenger, altså 14 i omkrets og 17cm lang? Sliter derfor litt å ta til meg dette komplimentet, hvis dere forstår hva jeg mener? Dere kvinner har jo en større tendens til å koble følelser til det fysiske og sier/mener det kanskje bare fordi at hun liker meg? Hun sa jo ikke at den var fantastisk de første gangene vi hadde sex og de samme følelse ikke var der,så derfor er jeg litt skeptisk til dette komplimentet Anonymkode: a1660...fc2
Ananas. Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Handler nok mer om hvordan den treffer inni henne enn hvor stor den er. Å prøve å være mer presis blir bare spekulasjon. 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Slutt å analyser og drit i cm. Liker hun pikken din så liker hun pikken din. 16 cm er over gjennomsnittet, 12-13 cm er normal tykkelse. Bananform er alltid positivt for da vil du trykke på g-punktet hennes og det er ganske deilig og veldig stimulerende. Er ikke alle som tør å komplimentere utstyret i begynnelsen av et forhold heller. Dropp kompleksene, det er enormt uattraktivt. Digg at hun digger pikken din. Anonymkode: 291c9...337 13
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Har lest om at den formen som din har, er perfekt da den stimulerer på de rette stedene i den stillingen. Visste du ikke det? Anonymkode: e34d5...21e 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Ja, hun sier det for at du skal føle deg bra - og antakeligvis fordi hun er uerfaren og tror det er noe kvinner flest sier. Det betyr ikke dermed at det er feil. Anonymkode: 2a945...a92
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Jeg vet ikke hvorfor så mange menn gidder å drive å tenke/vurdere kuken sin hele tiden. Jeg vet at min er Ok, at den funker, ser bra ut, og passe størrelse. Har ingen komplekser. Tror den er rundt 16 cm også, men har ikke målt den siden jeg var tenåring(32 nå). Hvis en dame sier at hun ikke er fornøyd med den så sier det mer om henne, siden jeg vet at den er godt likt av de fleste. Anonymkode: 11f58...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Jeg ksn godt teste den for å se om hun snakker sant ?😀 Bare et tilbud Anonymkode: 68425...5de 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvorfor så mange menn gidder å drive å tenke/vurdere kuken sin hele tiden. Jeg vet at min er Ok, at den funker, ser bra ut, og passe størrelse. Har ingen komplekser. Tror den er rundt 16 cm også, men har ikke målt den siden jeg var tenåring(32 nå). Hvis en dame sier at hun ikke er fornøyd med den så sier det mer om henne, siden jeg vet at den er godt likt av de fleste. Anonymkode: 11f58...3c0 Men du måtte skrive om din. Anonymkode: b3143...1d6 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Ermahgerd, for en patetisk tråd. Anonymkode: 7341c...a13 5
Charmander Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke ment som noe slags skryte tråd, men heller mer som å prøve å forstå hva dama mener. Det er jo akkurat det der er. 😠 2
Mons Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Nå er det snart min tur å legge ut detaljerte mål. Jeg fortjener en hel tråd om pikken min jeg og. 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 22 minutter siden, Charmander skrev: Det er jo akkurat det der er. 😠 Skryte tråd? Nei, jeg har jo ikke akkurat så mye å skryte av med min middels størrelse. Og hvis den treffer så bra, som nevnt ovenfor, så skulle jeg da tro at denne hadde truffet enda bedre hvis den var større? Anonymkode: a1660...fc2
Charmander Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skryte tråd? Nei, jeg har jo ikke akkurat så mye å skryte av med min middels størrelse. Og hvis den treffer så bra, som nevnt ovenfor, så skulle jeg da tro at denne hadde truffet enda bedre hvis den var større? Anonymkode: a1660...fc2 Slutt a, er du dårlig sosialt anlagt eller noe? 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #14 Skrevet 6. november 2016 Dette er helt utrolig, selv når TS har fått komplimenter for penisen sin, så får vi en "pikken min er for liten" tråd. Er dette en slags kollektiv oppfatning? Tror absolutt alle menn at pikken deres er for liten, uansett hvor stor den er, og uansett hvordan den virker seksuelt? Anonymkode: e8578...039 8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 Slutt å overanalyser dette og nyt heller at du har ei dame som liker pikken din. Den er ikke liten heller,så slutt og tull nå. Tror du virkelig det hadde gjort noen stor forskjell om den var en cm større og tykkere? Nei,så nyt dama di og sexen du har med henne. Jo mer du tenker på dette,jo mer usikker blir du Anonymkode: 33bdf...f27 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #16 Skrevet 6. november 2016 Legg ut bilde da, så kan vi vurdere om det er fortjent skryt eller ikke. Anonymkode: d2712...c6f 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #17 Skrevet 6. november 2016 Er du exen min? Du har perfekt penis!!! Savner han hver gang jeg ligger med nye menn. Pikken til exen var helt himmelsk! Jeg aner ikke om den hadde vært bedre om den var større, det jeg vet er at jeg kom og kom og kom og kom og kom og kom og kom og kom og kom og kom og kom og kom osv osv........... Han var flink i senga også, helt sinnsykt god kombo!!!! Anonymkode: 5b8cb...038 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #18 Skrevet 6. november 2016 herrefred, enda en penis tråd. rart mannfolk ikke bare bretter ned buksa og slenger den rundt som en ape mens de roper "se hva jeg har" Anonymkode: efd24...230
Cuntzilla Skrevet 6. november 2016 #19 Skrevet 6. november 2016 Den er perfekt formet for misjonær. Legg litt trykk på klitoris i tillegg, enten med en hånd eller ved å presse deg hardt inntil henne når du støter dypt. Da blir det trykk på begge go´-punktene, er sånn de beste sexleketøyene for jenter er formet Jeg har sagt til flere menn at den er fantastisk, men jeg har til gjengjeld også ment det hver gang. Gir jo alltid komplimenter, og man digger jo som oftest penisen når man digger eieren, jeg får alltid lyst til å lage en avstøpning av den og ha den på peishylla om jeg er forelsket. Men når jeg sier at den er fantastisk og legger til noen detaljer om hvilken stilling den er best i eller hvor fort jeg kommer eller hva det nå skal være, så er det fakta, sitter ikke og finner på ting og det er heller ikke bare psykisk eller fordi jeg liker han. 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #20 Skrevet 6. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Skryte tråd? Nei, jeg har jo ikke akkurat så mye å skryte av med min middels størrelse. Og hvis den treffer så bra, som nevnt ovenfor, så skulle jeg da tro at denne hadde truffet enda bedre hvis den var større? Anonymkode: a1660...fc2 Da hadde den jo ikke truffet. Kan du ikke bare stole på at dama di liker pikken din? Dette med penis størrrlse er jo fader meg verre enn jenter som innbiller seg at de er feite. Kan ikke dere gutter finne dere en garderobe og få ereksjon sammen så kan dere sammenligne med hverandre i steden? Anonymkode: ee3e3...855
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå