AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Finnes det en måte å finne ut dette på? Anonymkode: 6bc08...631
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Akkurat nå, Gallagher skrev: Spørre vedkommende? Ikke så lett hvis hen ikke svarer ærlig. Anonymkode: 6bc08...631
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Du får studere endetarmsåpningen hans. Er den åpen og viser liten evne til å lukke seg helt, er det et godt tegn på at han har vært i fengsel. Anonymkode: 074b8...7ff 3
Gjest Gallagher Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lett hvis hen ikke svarer ærlig. Anonymkode: 6bc08...631 Nei, ser den. Felles bekjente er nok veien du må gå da. Men følg magefølelsen.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Akkurat nå, Gallagher skrev: Nei, ser den. Felles bekjente er nok veien du må gå da. Men følg magefølelsen. Ja, hadde det vært så enkelt så hadde jeg gjort det men vi har ingen felles bekjente. Magefølelsen min sier hen har vært i fengsel, men skulle hatt en bekreftelse på det. Anonymkode: 6bc08...631
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hadde det vært så enkelt så hadde jeg gjort det men vi har ingen felles bekjente. Magefølelsen min sier hen har vært i fengsel, men skulle hatt en bekreftelse på det. Anonymkode: 6bc08...631 Glem det. Det er ikke offentlig informasjon. Anonymkode: d5d3e...fd8
Gjest Gallagher Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hadde det vært så enkelt så hadde jeg gjort det men vi har ingen felles bekjente. Magefølelsen min sier hen har vært i fengsel, men skulle hatt en bekreftelse på det. Anonymkode: 6bc08...631 Da blir det nok ikke så lett.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Hvorfor mener "magefølelsen" din, at denne personen kanskje har sittet i fengsel? Anonymkode: f49b2...18e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener "magefølelsen" din, at denne personen kanskje har sittet i fengsel? Anonymkode: f49b2...18e Fordi jeg kjenner personen fra før av, hen har gjort kriminelle handlinger før. Nå har vi fått fred i et par år og jeg stusser over hvorfor hen har tatt kontakt nå ut av det blå. Anonymkode: 6bc08...631
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Sånne spørsmål er strengt fortrolig og noe det ikke skal være mulig å finne ut av når den det gjelder ikke vil svare. Så pass dine egne saker. Anonymkode: 04a32...e74 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne spørsmål er strengt fortrolig og noe det ikke skal være mulig å finne ut av når den det gjelder ikke vil svare. Så pass dine egne saker. Anonymkode: 04a32...e74 Når dette er noe som vil påvirke meg og min familie i sterk grad så er det faktisk min sak. Anonymkode: 6bc08...631 4
Saphyria Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 Hvorfor spiller det noen rolle om "hen" har vært i fengsel? Enten vil dere ha kontakt med ein person med kriminell fortid eller så vil dere ikkje det, fengselstraff bør ikkje ha særlig betydning (med mindre det er for overgrep eller noe sånt). 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #14 Skrevet 5. november 2016 Du kan ikke finne det ut om personen selv holder deg hemmelig. Det er konfidensielt. Hadde du ringt politiet direkte og hørt hadde de aldri sagt noe selv om de tauet han inni anna hver dag. Anonymkode: 1bf56...5eb
Leifern Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 Konfidensielt? Er ikke dommer i Norge offentlige? Ta kontakt med nærmeste tingrett, oppgi navn, fødselsdato på vedkommende og tidspunkt for omtrent når du tror en ev. dom stammer fra og be om å få se dommen. Om det finnes en dom kan du da sikkert få se. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #16 Skrevet 6. november 2016 36 minutter siden, Leifern skrev: Konfidensielt? Er ikke dommer i Norge offentlige? Ta kontakt med nærmeste tingrett, oppgi navn, fødselsdato på vedkommende og tidspunkt for omtrent når du tror en ev. dom stammer fra og be om å få se dommen. Om det finnes en dom kan du da sikkert få se. Ok, og hen vil ikke få beskjed on at jeg har sjekket det opp? Vil ikke ha mer problemer enn nødvendig, hen er hanske ustabil. Anonymkode: 6bc08...631
Leifern Skrevet 6. november 2016 #17 Skrevet 6. november 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, og hen vil ikke få beskjed on at jeg har sjekket det opp? Vil ikke ha mer problemer enn nødvendig, hen er hanske ustabil. Anonymkode: 6bc08...631 Det tror jeg ikke han vil få beskjed om, nei, men for å være på den sikre siden kan du jo spørre om det først.
jabx Skrevet 6. november 2016 #18 Skrevet 6. november 2016 På 5.11.2016 den 23.08, AnonymBruker skrev: Når dette er noe som vil påvirke meg og min familie i sterk grad så er det faktisk min sak. Anonymkode: 6bc08...631 Nei, det er faktisk ikke det. Ikke med mindre det er snakk om f.eks. en alvorlig volds- eller trusselsak el.l. rettet mot nettopp deg. 2
Leifern Skrevet 7. november 2016 #19 Skrevet 7. november 2016 8 timer siden, jabx skrev: Nei, det er faktisk ikke det. Ikke med mindre det er snakk om f.eks. en alvorlig volds- eller trusselsak el.l. rettet mot nettopp deg. Uavhengig av det er det bare å spørre tingretten, så er det mulig man får se en ev. dom.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 Det er det ikke lett å finne ut av Anonymkode: d7b7d...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå