Gå til innhold

Dickpics

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg skal opprette dette her eller på seksualforumet, men problemstillingen er følgende; Jeg har et profilbilde på en app hvor man kan chatte. Jeg ble da kontaktet av en fyr, som tydelig var ute etter 1 ting, han sendte meg dickpics. Jeg har aldri i hele mitt liv opplevd dette, og lurer derfor på hvorfor menn sender dickpics til vilt fremmede damer? hva betyr dette egentlig? han prøvde også å få meg til å være med på å snakke om sex, preferanser ov... hva er dette for noe? er han intressert i meg eller hva?

Anonymkode: 6f821...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de tror at penisen sin er guds gave til universet. Sjeldent har de vel tatt mer feil. 

• Liker 7
Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Kjenner et par som driver på slik. Tror ikke de har fått så mye ut av det, men gud bedre jeg misunner optimismen deres. 

Hva som får de til å gjøre det vet jeg ikke. Tidsbesparelse kanskje? Voldsom kåthet? Begrensede sosiale evner? Ekshibisjonisme? Sikkert litt ymse grunner og en salig blanding.

Skrevet

Jeg ville ikke  hatt noe mer å gjøre med en sånn type.

Anonymkode: 117ad...e7a

• Liker 4
Skrevet

Ts her, han beklaget at han sendte bildene så kjapt. Og han er kjempekjekk..merkelig opplevelse. 

Anonymkode: 6f821...d76

Skrevet

Jeg får dick pics med en kamerat av meg, og han får av puppene/fitta mi. Elsker forholdet vårt 🙌🏻❤️

Anonymkode: 64713...09c

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke. Synes det er lite kult! 

Skrevet

Velkommen til internett. 

Å ville vri samtalen over på sex ser jeg, men å sende penisbilder når man knapt har sagt hallo er noe jeg heller ikke skjønner.

Jeg tror menn hadde likt å få sexy nakenbilder av ei dame nesten uansett hvem og når, så derfor tror de at vi synes det er tennende å se fremmede peniser i hytt og gevær. 

Det betyr bare at han vil at du skal gjøre det samme.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Dersom man som dame får et dickpick, er det ikke da på sin plass å svare med et penisbilde av en gammel mann? 

Skrevet

Tror menn som sender slike bilder helt uoppfordret opplever en kortslutning i hjernen. Det er verken normalt eller greit å gjøre slikt, og jeg fatter ikke hvorfor de tror det er ok.

Anonymkode: a3f77...10d

• Liker 3
Skrevet

Ganske mange som sender bilde av pikken sin uoppfordret faktisk...

Mulig de tror at damer blir kåte av å se bilde av en random pikk, men ja hadde ikke gjort noe å få svar på hvorfor de gjør det... Det må jo nesten være noen som gir de positiv tilbakemelding da - siden de fortsetter å gjøre det....

Skrevet
På 5.11.2016 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Jeg får dick pics med en kamerat av meg, og han får av puppene/fitta mi. Elsker forholdet vårt 🙌🏻❤️

Anonymkode: 64713...09c

Du liker tanken på at han runker til deg?

Skrevet

Har aldri skjønt greia jeg heller. Men så hadde vel uansett ikke min vært et sjekketriks. :fnise:

Det jeg har hørt fra andre er spenningen, responsen og håp om å få noe tilbake, evt begynnelsen på noe. Eller rett og slett sjokket man kan gi. Selv om slikt nå begynner å bli så pinlig vanlig at den siste nok begynner å utgå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...