AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Føler meg skikkelig teit som sitter her og nesten griner fordi jeg er blakk og alle jeg kjenner skal ut å ha det gøy. Det er utrolig teit. Blir bare lei meg av å tenke på hvor utrolig mye jeg ofrer meg for andre, men så er det ingen som gidder det samme for meg. Blæh. Tror jeg går å bruker de siste kronene mine på røyk og gir faen. Jaja. Hva gjør dere i kveld? Anonymkode: 3e1aa...9f2
Safiye Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 (endret) Vet du hva, jeg skulle egentlig på date, men avlyste. Så nå ligger jeg i sengen med litt serier på skjermen, og en skål med chips og klementin ved min side. En perfekt kveld, med andre ord Alenetid kan være veldig avslappende! Endret 5. november 2016 av Pavilion 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 3 kant med 2 damer. her her om en time. Anonymkode: 72973...d22
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 1 time siden, Pavilion skrev: Vet du hva, jeg skulle egentlig på date, men avlyste. Så nå ligger jeg i sengen med litt serier på skjermen, og en skål med chips og klementin ved min side. En perfekt kveld, med andre ord Sikkert koselig! Hadde jeg visst at kvelden skulle bli sånn så hadde jeg nok ikke hatt så store forhåpninger og dermed ikke blitt "lei meg". For vel bare gjøre det beste ut av den. Anonymkode: 3e1aa...9f2
Persephone Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Jeg er på hyttetur med en del av de jeg studerer med, men jeg føler meg fortsatt så mutters alene. Jeg klarte ikke å prøve å være sosial lenger, så nå ligger jeg inne på et rom her mens jeg hører på de andre synge rundt bålet utafor.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler meg skikkelig teit som sitter her og nesten griner fordi jeg er blakk og alle jeg kjenner skal ut å ha det gøy. Det er utrolig teit. Blir bare lei meg av å tenke på hvor utrolig mye jeg ofrer meg for andre, men så er det ingen som gidder det samme for meg. Blæh. Tror jeg går å bruker de siste kronene mine på røyk og gir faen. Jaja. Hva gjør dere i kveld? Anonymkode: 3e1aa...9f2 Hvorfor ikke møte noen, må det koste noe? Hvis "alle" skal på vors så kan du bli med og drikke blandevann eller no, eller du kan bli med folk ut uten å bruke penger? Nå vet ikke jeg hvorfor du er blakk, da, kan jo hende at du har spandert på andre ofte? Virker sånn i uthevet setning? Hvis en røykpakke gjør deg glad, så for all del, jeg ville selv kjøpt meg noe god mat/godteri eller dratt på kino alene tror jeg. Mer opplevelse enn en røykpakke... Og ja, i kveld har jeg sittet og lest til eksamen, så ikke så spennende her heller Anonymkode: fe45e...36c
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Chiller i morgenkåpa foran vifteovnen med et glass semikald cola og noe vikinggreier på Netflix. Beste lørdagen på evigheter!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Ligger halvsyk på sofaen og retter elevtekster (8.trinn). Startet idiotisk nok med de jeg antok var best først, og sitter derfor nå igjen med alt oppgulpet..... Anonymkode: 01fb8...1ef 1
Salka Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Ligger under teppet med cola i glasset og konsert på DVD. Først var det R.E.M., så Pink Floyd og nå Bruce Springsteen. Misunner ikke de som er ute på byen. Så kjedelig er jeg, hehe.
Persephone Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 34 minutter siden, Persephone skrev: Jeg er på hyttetur med en del av de jeg studerer med, men jeg føler meg fortsatt så mutters alene. Jeg klarte ikke å prøve å være sosial lenger, så nå ligger jeg inne på et rom her mens jeg hører på de andre synge rundt bålet utafor. Videre så klarte jeg å komme meg ned en tur da de andre var utr, men det varte ikke lenge. Satt og gråt mesteparten av tia. Så kom folk inn, og jeg klarte ikke glade mennesker. Gikk opp igjen og hadde et lite angstanfall.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Ligger på sofaen med mageknip og klarte akkurat å reise meg for å henge opp klesvasken. Hæla i taket! Anonymkode: fae23...b2b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 11 minutter siden, Persephone skrev: Videre så klarte jeg å komme meg ned en tur da de andre var utr, men det varte ikke lenge. Satt og gråt mesteparten av tia. Så kom folk inn, og jeg klarte ikke glade mennesker. Gikk opp igjen og hadde et lite angstanfall. Uffda.. Klem til deg Anonymkode: fae23...b2b 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke møte noen, må det koste noe? Hvis "alle" skal på vors så kan du bli med og drikke blandevann eller no, eller du kan bli med folk ut uten å bruke penger? Nå vet ikke jeg hvorfor du er blakk, da, kan jo hende at du har spandert på andre ofte? Virker sånn i uthevet setning? Hvis en røykpakke gjør deg glad, så for all del, jeg ville selv kjøpt meg noe god mat/godteri eller dratt på kino alene tror jeg. Mer opplevelse enn en røykpakke... Og ja, i kveld har jeg sittet og lest til eksamen, så ikke så spennende her heller Anonymkode: fe45e...36c Nei, det må ikke koste noe, men jeg har ikke mange venner og de få jeg har skal ut, og da må det koste noe. Har ikke spandert på noen på lenge, men mista desverre jobben for en stund siden og har derfor ikke så mye penger. Som sagt, så vet jeg hvor dumt det er at jeg sitter å syns synd på meg selv akkurat nå, men noen ganger så kjenner man jo bare virkelig på det.. Det at jeg er blakk er egentlig ikke noe problem. Det som er kjipt er jo at de få jeg har velger noe annet. Anonymkode: 3e1aa...9f2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #14 Skrevet 5. november 2016 2 timer siden, Lakrisbjørn skrev: Chiller i morgenkåpa foran vifteovnen med et glass semikald cola og noe vikinggreier på Netflix. Beste lørdagen på evigheter! Er helt enig i at det er det absolutt beste en gang i bant! Anonymkode: 3e1aa...9f2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #15 Skrevet 5. november 2016 Har nå sett fire episoder av The Crown på netflix. Har spist vårruller og drukket cola. Deilig å slippe og være ute i dette snøværet! Nyter å være inne og skal legge meg ganske snart. Anonymkode: a0a1a...dae
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #17 Skrevet 5. november 2016 Travelt opptatt med å bruke all! emosjonell intelligens på å plukke i stykker hele personligheten til en fyr som datet meg og dumpet meg (fordi han hadde kjæreste). Funker. Øye for øye..fres!Anonymkode: 14a36...a99 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #18 Skrevet 5. november 2016 Ligger horisontalt i sofaen med et pledd og drikker iste og lurer på om jeg skal lese litt skjønnlitteratur eller begynne på et nytt håndarbeide før jeg tar kvelden. Anonymkode: bd86f...fa2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #19 Skrevet 5. november 2016 Serier og rydder hybelen. Det er så vanskelig å ha det ryddig når man har lite plass. Det ender opp med at jeg blir frustrert og tar en lang pause før jeg begynner igjen. Ikke særlig effektiv rydding akkurat... Anonymkode: 1fa05...ed5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #20 Skrevet 5. november 2016 Sitter under teppe og ser serie på bærbaren. Spiser kokkosboller og drikker pepsi max. Anonymkode: bdb13...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå