Gå til innhold

Hvorfor er det så mange negre i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet nettopp til Oslo. Hvorfor er det så mange negre her? Virker som alle jeg ser på bussen osv. er det.. Bor det flere av dem enn hvite i Oslo nå?

Anonymkode: 54393...906

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de bor der slik som du?

Anonymkode: 5e106...6c7

• Liker 4
Skrevet

Fordi innvandrerene i fra hele landet flytter til Oslo. Synes det er OK jeg, så er de sentrert til en plass.

Anonymkode: 0b7ba...566

• Liker 5
Skrevet

Så lenge folk oppfører seg skikkelig spiller det null rolle for meg om de er negere, marsboere eller hvite som snø. Det som avgjør om jeg ikke liker noen, er oppførsel.

Anonymkode: d55a5...66c

• Liker 12
Skrevet

Fordi det bor mange innvandrere der. Nå er jo 'neger' en som er svart(enten afro-amerikanere, afrikanere, eller fra Jamaica, Haiti og Sør- Amerika). Synes hele spørsmålet virker noe ladet. Det er der det bor mange med innvandrer-bakgrunn, eller folk fra andre deler av verden. På godt og vondt, selvsagt. Men de bor jo i andre byer enn Oslo, også. 

• Liker 3
Skrevet

Oslo har blitt det nye Mogadishu.

Anonymkode: 069a0...cd3

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi innvandrerene i fra hele landet flytter til Oslo. Synes det er OK jeg, så er de sentrert til en plass.

Anonymkode: 0b7ba...566

Og hvorfor skal 'de' det(uansett bor 'de' ikke bare i Oslo).

Skrevet

Sist jeg sjekket er vi alle fra samme planeten, Tellus, holder ikke det?

Anonymkode: 39476...c97

• Liker 8
Skrevet

Hehe, de aller fleste som bor her flytter som regel til større byer som Oslo, Fredrikstad og Tønsberg. Litt trist, spesielt siden det særlig er hovedstaden som skal representere landet.

Anonymkode: b0ce4...fa0

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flyttet nettopp til Oslo. Hvorfor er det så mange negre her? Virker som alle jeg ser på bussen osv. er det.. Bor det flere av dem enn hvite i Oslo nå?

Anonymkode: 54393...906

Fordi ikke alle negrene som er her i landet er i Værdal lanserer jeg som hovedteori.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, de aller fleste som bor her flytter som regel til større byer som Oslo, Fredrikstad og Tønsberg. Litt trist, spesielt siden det særlig er hovedstaden som skal representere landet.

:forvirra:

Anonymkode: 77b05...d9c

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:forvirra:

Hva var det du ikke skjønte? Når turister skal reise til Norge, velger de ofte hovedstaden. De ønsker gjerne å oppleve Norge og norsk kultur, ikke en ghetto. 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det du ikke skjønte? Når turister skal reise til Norge, velger de ofte hovedstaden. De ønsker gjerne å oppleve Norge og norsk kultur, ikke en ghetto. 

Så Norge og norsk kultur finner man mest av i Oslo? Er du forresten sikker på at det er Oslo de fleste turistene er mest opptatt av å besøke i Norge?

Og var Fredrikstad og Tønsberg det beste du kunne finne når du skulle nevne større byer i Norge?

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så Norge og norsk kultur finner man mest av i Oslo? Er du forresten sikker på at det er Oslo de fleste turistene er mest opptatt av å besøke i Norge?

Og var Fredrikstad og Tønsberg det beste du kunne finne når du skulle nevne større byer i Norge?

Herlighet. Det var de første jeg kom på siden jeg kjenner flere utlendinger som har flyttet dit. Noe mer du vil hakke på?

Skrevet

Hva mener du med neger da? Alle som er brune i huden eller folk fra Afrika inkludert avkommere i nord-og søramerika?

Hvis det sistnevnte du mener, er jeg ikke enig, Faktisk utgjør de en så liten andel av befolkningen at man må aktivt oppsøke spesielle bydeler for se dem. 

Mener du derimot alle som er brune i huden, er jeg enig med deg.

Anonymkode: 9a1af...0a8

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det så mange hvitinger/ poteter i Sør Afrika? Angola? Kenya? Tanzania? Listen er lang..skjerp deg ts verden er blitt fargerik og det er ingenging du kan gjøre med det. Akspter det så blir livet ditt enklere.

Anonymkode: a50b4...143

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange hvitinger/ poteter i Sør Afrika? Angola? Kenya? Tanzania? Listen er lang..skjerp deg ts verden er blitt fargerik og det er ingenging du kan gjøre med det. Akspter det så blir livet ditt enklere.

Anonymkode: a50b4...143

De er der fordi de koloniserte landområdene og la den innfødte befolkningen under seg som slaver.

Mener du at negrene i Norge er her av samme grunn?

Anonymkode: 9a1af...0a8

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende skjønte hva du mente, men i likhet som meg kunne ikke skjønne at disse ordene kom ut av deg. 

Anonymkode: 1432a...6fb

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke uvanlig også i andre land at det er i hovedstaden innvandrere bosetter seg. Hvorfor skal Oslo være et unntak?

Anonymkode: 1432a...6fb

• Liker 1
Skrevet

Har du aldri vært i en storby før?

Anonymkode: 1421e...64d

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...