AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Hei. Jeg har lyst til å dra ut, men jeg har ingen venner. Orker ikke å sitte inne lenger, har sittet inne hele livet omtrent, og er sosialt utsultet til de grader. Så. Er det rart å gå ut på byen alene? Jeg er ikke akkurat den beste til å knytte nye relasjoner, så er litt redd jeg bare kommer til å stå i et hjørne... Har dere noen tips? Noen her i 20-årene som vil ta med meg ut, kanskje? Anonymkode: 25a47...528
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Hvor bor du? Anonymkode: 1af14...edb
infectedsopp Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Har truffet på en del jeg kjenner som var på byen helt alene! Ikke noe rart med det Har ikke noen gode tips egentlig, utenom å være deg selv å ha det gøy!
PhilosopherSe7en Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Hjelper kanskje om du sier hvor du holder til! Å gå på byen alene har jeg aldri gjort, men har en kompis som gjør dette ofte om han kjeder seg. Blir til at han sitter seg i baren, og på den måten enkelt kommer i kontakt med folk når de skal kjøpe seg ny drikke. Han ender alltid opp på et bord med flere folk etter en liten stund, så for noen fungerer dette helt fint. Forutsetter nok at du tar litt initiativ selv vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Takk for svar. Jeg er ganske rar og UTRENT når det gjelder å sosialisere, så hvis jeg skal være med selv skremmer jeg de vekk tror jeg... Men får vel bare prøve å snakke om været eller noe, haha. Bor i Fredrikstad. Hvis noen vil redde meg ts Anonymkode: 25a47...528 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Ute på byen for å finne venner? Ikke litt rart? Er jo ofte fulle folk som ikke er oppegående til å knytte vennskap med. Anonymkode: 32dcd...d16
Gatsby Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Har gjort det noen få ganger har alltid truffet noen å prate med, og en gang ble jeg med ei dame hjem så kan være ålreit.
lokmeister2016 Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 hehe funker og dra på byen alene. man møter ofte noen og snakke me
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ute på byen for å finne venner? Ikke litt rart? Er jo ofte fulle folk som ikke er oppegående til å knytte vennskap med. Anonymkode: 32dcd...d16 På byen betyr ikke samme som på partyplass, kan jo godt være en rolig bar også. Anonymkode: 5f652...391
Silfen Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 Dratt ut alene flere ganger. Går samme stedet, vanligvis, blitt kjent med en del der etter hvert, funker gull.
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Fredrikstad er ikke den verste byen å gå ut i alene. Der er det jo studenter og greier, og vi østfoldinger er generelt joviale. Null problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå