AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Har en sønn som jeg synes sitter alt for mye på rommet med data. Han er aldri ute mere, han selv sier han snakker med vennene på nettet. Har prøvd å melde han på aktiviteter, men han er ikke interessert i det. Han gjør det bra på skolen og lærer har et godt inntrykk av han. men sier han har trekt seg litt unna de andre i friminuttene. For vondt av han, selv om han ikke virker lei seg. Men tror han er en som holder ting inne. Hva gjør jeg som mamma? Anonymkode: 22ef6...1ec
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Hvor gammel er han? Anonymkode: e7236...c17
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Spør hvem han har kontakt med på nett. Mange ungdommer snakker med hverandre på nett og er lite sammen utenom. Anonymkode: e1ac1...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Har ikke noe råd, men anbefaler boka Storbarnsliv. Anonymkode: b07f4...c3e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Han er 14 år Vet hvem hun snakker med og det er også disse som var de vennene han var med før. Anonymkode: 22ef6...1ec
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Uff han synes jeg maser når jeg tar opp dette. Lærer sier han ser ut til og ha det bra på skolen sånn generelt. Anonymkode: 22ef6...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå