Gå til innhold

Mindre dissing av trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har trent pilates over en periode, vel merket forskjell allerede etter to ganger, at lårene ikke disset så mye. Stemmer dette, at alt blir fastere ved å trene? Eller er det bare at det føles slik?

Anonymkode: b0d0a...ffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herreguuuud for et idiotisk spørsmål.

Anonymkode: c3ce0...460

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt blir man fastere av å trene, men det skal mer enn to treninger til for det. 

Skrevet
14 timer siden, Teriyaki skrev:

Selvsagt blir man fastere av å trene, men det skal mer enn to treninger til for det. 

Skal ikke nødvendigvis mer enn én trening til for å merke det, da enkelte (meg selv inkludert) opplever at kroppen tar opp store mengder vann etter trening. Hvis jeg ikke har trent på en periode, og så kjører heftig legday, forsvinner så og si alle cellulitene mine i to-tre dager, grunnet vannmengden. Er litt plagsomt, da jeg føler meg veldig tung i kroppen og pløsete. Er selvsagt ikke langvarig, men litt kjipt å se at beina blir slappere og slappere :P 

Skrevet
4 minutter siden, hytteost skrev:

Skal ikke nødvendigvis mer enn én trening til for å merke det, da enkelte (meg selv inkludert) opplever at kroppen tar opp store mengder vann etter trening. Hvis jeg ikke har trent på en periode, og så kjører heftig legday, forsvinner så og si alle cellulitene mine i to-tre dager, grunnet vannmengden. Er litt plagsomt, da jeg føler meg veldig tung i kroppen og pløsete. Er selvsagt ikke langvarig, men litt kjipt å se at beina blir slappere og slappere :P 

Ja, men det blir jo noe annet enn at kroppen disser mindre pga mindre fett og mer muskler. Som jo da gjerne er årsaken til at mange vil trene. 

Skrevet
På 5.11.2016 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Når jeg har trent pilates over en periode, vel merket forskjell allerede etter to ganger, at lårene ikke disset så mye. Stemmer dette, at alt blir fastere ved å trene? Eller er det bare at det føles slik?

Anonymkode: b0d0a...ffc

Det går ikke så fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...