Gå til innhold

Dårlige følelser etter elendig "sex".

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet dette kan høres veldig dumt ut, men saken er den: Jeg hadde ikke hatt sex på over ett år og gledet meg veldig til å ha sex igjen. Hadde sex med en mann jeg hadde styret med en stund ( 27 år gamle ). Nedturen var stor da han kom med en gang han penetrerte meg. Rett etter dette så prøvde han ikke å tilfredsstille meg heller, han la seg bare til å sove. Dette gjentok seg alle gangene vi hadde sex. Jeg vet ikke om jeg en gang kan kalle dette sex? Når en fyr kommer med en gang han penetrerer meg og trekker seg ut igjen?

Uansett har det blitt sånn at jeg opplevde dette som så negativt og jeg merker jeg gruer meg til å møte noen igjen, fordi jeg er redd for å møte noen med samme "problem". Jeg er veldig seksuell av meg og sex er viktig. Enda verre blir det jo når personen overhodet ikke tenker på den andres nytelse heller.

Er dette et vanlig problem for mange menn? Kan jeg fort oppleve å møte en slik mann igjen? Hva er erfaringen til dere andre damer? Har dere opplevd lignende? 

Anonymkode: 1fe05...ee2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså at han kommer med en gang han penetrerer deg får nå være så, det er jo ikke nødvendigvis noe som er så lett å kontrollere, men at han ikke engang tilbyr seg å tilfredsstille deg på en annen måte vitner bare om en ekstremt egoistisk fyr. Har vært borti en fyr som var sånn, men han var 17 på det tidspunktet, tror ikke det er så vanlig å slite med sånt når man er nærmere 30 enn 20... Det sier jeg bare basert på egne erfaringer, men jeg er bare 21 og har altså ikke vært borti noen som kommer så fort siden jeg var 17 (jeg har alltid holdt meg til folk på min egen alder, +/- ett år) :/

• Liker 1
Skrevet

Har ikke opplevd akkurat dette nei, så håper det er unntaket. Men min erfaring er også at menn orker ingenting etter utløsning, så man må evt. få dem til å gjøre det man liker først...

Anonymkode: 63406...806

Skrevet

Har ikke opplevd dette, og hadde jeg møtt på en slik egoist, så hadde det ikke blitt mange datene. 

Anonymkode: 39df2...944

• Liker 1
Skrevet

At det går for han så fort han penetrerer deg er en sak (selv om det er mest vanlig blant de uerfarne), men at han ikke fokuserer på din nytelse også er verre.

Men tro meg, det finnes mange bedre menn på området der ute, så ikke gi opp! Spør du meg er det få ting som er så digg å se på som å se sexpartneren sin få orgasme :)

Skrevet

Har det akkurat på samme måte med min nye date.

Vil gi han flere sjanser, men når og hvordan tar man det opp? Hvor lenge skal man holde ut og prøve å "lære han opp"?

Anonymkode: 7ffec...539

• Liker 1
Skrevet

Trikset er jo å å kose mye med dama i forkant, sørge for at hun får orgasme før en selv kommer.

Nå er ikke jeg av de som kommer spesielt kjapt, men når jeg først kommer så er sex det siste jeg har i tankene i ettertid. Kåtheten forsvinner nesten på sekundet i det jeg kommer, så kan kjenne meg igjen i manglende interesse på det tidspunkt. Jeg er da klar for å finne på noe annet, eller bare sovne med damen godt under dyna i armene mine. Så derfor blir prioriteringen som den blir, først dama, så meg, med mindre en klarer å time det til å komme samtidig! 

• Liker 1
Skrevet

Hahaha. Jeg er mann og dette gjorde jeg en gang jeg var veldig ung med ei jente jeg var overkåt på :D Har aldri vært så flau i hele mitt liv..

Gjorde det godt igjen etterpå, er det minste en kan gjøre. 

Anonymkode: 3d019...c53

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det akkurat på samme måte med min nye date.

Vil gi han flere sjanser, men når og hvordan tar man det opp? Hvor lenge skal man holde ut og prøve å "lære han opp"?

Anonymkode: 7ffec...539

Hvor gammel er han og hvor lenge har dere hatt sex ca?

TS.

Anonymkode: 1fe05...ee2

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Nord-Norsk seksualundervisning.

1. Stikk han inn og gjenta om nødvendig...

Få han til å gi deg orgasme før han får penetrere deg. Ellers er det bare å dumpe han. Livet er for morsomt til å kaste vekk på dårlig sex.

Skrevet

Jeg har også opplevd dette. Prøv å snakk sammen (forstår hvis det er kleint om det er en ONS), men det skader ikke å prøve? :) 

Skrevet

Enig med de andre. Virker som en utrolig egoistisk type som ikke prøver en gang. 

Ville funnet noen andre, eller iaf snakket med han! Sagt at han er elendig i senga og burde skjerpe seg. Greit nok at han ikke holder ut. Men han burde iaf sørge for at du har det godt også. 

Anonymkode: f1065...e61

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med de andre. Virker som en utrolig egoistisk type som ikke prøver en gang. 

Ville funnet noen andre, eller iaf snakket med han! Sagt at han er elendig i senga og burde skjerpe seg. Greit nok at han ikke holder ut. Men han burde iaf sørge for at du har det godt også. 

Anonymkode: f1065...e61

Det er ikke veien å gå. Si heller at din orgasme er like viktig som hans, og at du dermed føler du ikke får noe ut av sexen.

Anonymkode: 3c4c9...552

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...