AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 En person som er blitt anmeldt. Vi har ikke hørt fra vedkommende hele to dager. Hva skjer, kan politiet ha snakket med den ang kontaktforbud? Har ikke hørt noe fra politiet selv. Så vi sitter og er livredde, hva skjer? Hender det at siktede får tilsnakk og forbud før de anmeldte for vite noe? Eller hvordan foregår det? Anonymkode: 43d4d...b90
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En person som er blitt anmeldt. Vi har ikke hørt fra vedkommende hele to dager. Hva skjer, kan politiet ha snakket med den ang kontaktforbud? Har ikke hørt noe fra politiet selv. Så vi sitter og er livredde, hva skjer? Hender det at siktede får tilsnakk og forbud før de anmeldte for vite noe? Eller hvordan foregår det? Anonymkode: 43d4d...b90 Jeg forsto ikke helt det jeg har uthevet. Anonymkode: ced85...678
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Beklager, men tror dere vedkommende har fått forbud? Men kan det skje uten at vi blir varslet at vedkommende evt har kontaktforbud? Anonymkode: 43d4d...b90
infectedsopp Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Jeg trodde politiet skulle gitt deg beskjed om de har gitt den anmeldte kontaktforbud. Det er jo greit for deg å vite, så jeg trodde det hadde vært normalt. Ville ventet litt til, for å så tatt kontakt med politiet igjen for å høre Eller tatt kontakt med én gang for å høre, om det haster.
Gjest Tsunade Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Stemmer det at det er du, ts, som har anmeldt noen, og lurer på om politiet sier fra til deg om hva de gjør med saken? I hvertfall er det slik atl ved volds - og sedelighetsforbrytelser har offeret/den som anmelder krav på å vite hva politiet gjør, om de har tatt inn voldsutøver/anmeldte til avhør f.eks., nettopp for at offeret skal slippe belastningen med uvisshet. Du skal ikke være nødt til å måtte sjekke selv hvordan det går med saken, politiet skal si fra men det hender dessverre det glipper der, og man blir nødt å passe på selv for å få informasjon. Hvis det er du selv som er anmeldt, så får du nok høre fra politiet, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men tror dere vedkommende har fått forbud? Men kan det skje uten at vi blir varslet at vedkommende evt har kontaktforbud? Anonymkode: 43d4d...b90 Ta en telefon til politiet over helgen, så snakker du med den som har saken. Det er vanskelig for oss å vite hva som er blitt gjort i din sak uten å ha detaljene. Anonymkode: f338d...bea
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Du må være tålmodig, det kan ta lang tid før de rekker å henlegge saken din. Anonymkode: 14197...1c2 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Takker dere <3 Ja, vi har anmeldt. Siktede har ikke tatt kontakt i hele 2 dager. Så vi lurte på om vedkommende har fått beskjeden, forbudet er iverksatt eller hva skjer. Så politiet må si fra til oss når siktede får beskjed om anmld? Anonymkode: 43d4d...b90
jabx Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker dere <3 Ja, vi har anmeldt. Siktede har ikke tatt kontakt i hele 2 dager. Så vi lurte på om vedkommende har fått beskjeden, forbudet er iverksatt eller hva skjer. Så politiet må si fra til oss når siktede får beskjed om anmld? Anonymkode: 43d4d...b90 Vet et eventuelt kontaktforbud vil du få beskjed om det. Ta en telefon og hør hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå