Gå til innhold

Langtidsprøvere med solskinnshistorier? Trenger oppmuntring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker helst på dere som har prøvd i over ett år og oppover, er det noen som har fått det til naturlig? 

Kjenner at denne perioden er veldig lang og tung (pp20), og trenger sårt et fnugg av håp. Vi skal prøve med Pergo fra neste pp, så dere som har klart det på den måten må gjerne dele også:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde i 4 år det det klaff naturlig for oss. Ble gravid  andre runde med pergo, men mistet dessverre. 

Lykke til. Man kommmer gjerne i mål til slutt og da er det SÅ verdt det! Har glemt alt av frustrasjon og prøving nå når skatten er her:) 

Anonymkode: 25f57...a41

Skrevet

Ble først gravid etter 6 mnd naturlig men mistet. prøvde så i flere år uten å få det til selv.  satt på første rund med prøverør og er nå i 14 uke ☺ de fant ingenting galt med oss

Anonymkode: 3e2b8...4f0

Skrevet

Venninnen min fikk beskjed som 19 åring at hun aldri kmer til å få barn. Så ble hun sammen med en fyr da hun var 23 og etter 10 år med han så ble hun gravid. De hadde ikke prøvd, eneste var at hun ikke gikk på prevensjon. En periode for 4 år siden så sleit hun mye med menstruasjon også, borte i lengre perioder, sammenhengende mensen i 6 mnd. Altså bare problemer. Helt plutselig får hun positiv test, svangerskapet har gått veldig bra også. 

Anonymkode: cd905...926

• Liker 2
Skrevet

Etter 4 år som prøvere lyktes vi etter første forsøk med prøverør. Mistet dessverre i uke 9, men ble da gravid på den naturlige måten i første prøveperiode etter spontanaborten... De fant aldri noe galt med oss, men min teori er at kroppen min bare trengte litt hjelp for å komme i gang. Baby er nå 6 mnd og all sorg og frustrasjon som var i de 4 årene er egentlig glemt og skulle ønske jeg klarte å tro på at vi kom til å lykkes før eller senere.

Anonymkode: b5e5d...eba

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde prøvd i 2 år. Skulle begynne på pergo så jeg ventet bare på mensen for å komme i gang med kuren. Når jeg gikk et par dager over ikm så tok jeg en test som var positiv. Ganske uventet. Spesielt siden vi bare hadde hatt sex to ganger den pp fordi jeg hadde "pause" frem til jeg skulle starte på pergo.

Anonymkode: ecdc7...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...