Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Eames Rar gyngestol replika (nettbutikk)- hvis ikke Voga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å kjøpe den gyngestol og bruke den som ammestol. Har sett at den finnes i lys grå farge men ikke hos Voga. Noen som vet om en annen nettbutikk som faktisk sender de til Norge (mange som ikke gjør)?

Anonymkode: 0e862...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sender ikke fordi kopier er ulovlig.

• Liker 1
Skrevet

Ja, dominidesign var eneste jeg fant, men finner ingen anmeldelser fra norske kjøpere om den. Har du prøvd?

Skrevet

Følg med på Finn og heller kjøp deg en brukt, ekte? Det er jo en rimelig stol, rundt 4500,- ny, så burde ikke koste så mange kronene brukt.

Anonymkode: 8445a...d54

• Liker 3
Skrevet

Jeg bestilte Eams replica fra vertigo interior i høst. Rask levering og jeg er superfornøyd med stolene!

Anonymkode: e4a79...bce

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte Eams replica fra vertigo interior i høst. Rask levering og jeg er superfornøyd med stolene!

Kan jeg spørre hvor mye du betalte i frakt, moms m.m. ? Ser at den koster £ 64.99. 

Anonymkode: 39c5a...3a9

Skrevet

Jeg kjøpte noen sånne stoler fra en nettbutikk i UK for noen år siden. Husker ikke hva den heter dessverre. Var en av disse store nettbutikkene. Rask levering og god kvalitet. Men du får ikke kjøpt replikaer på Finn lenger, bare så du vet det. 

Anonymkode: 5fb22...59a

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååååh takk, og de har den i lys grå!! :)

Skrevet

Hvorfor fake?? Du får ekte stol på Villa Europa til ok pris. Dette er jo en klassiker, så den er vel verdt pengene.

Anonymkode: fe2c2...d75

• Liker 3
Skrevet

Hvis du ikke har råd til originalen så lar du vær. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 080a9...c6a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...