Gjest Xavia Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har en gave til ei jente på 2,5 år som jeg sliter med. Hva liker barn i den alderen å leke med? Det er så lenge siden snuppa mi var så liten, at jeg står helt fast... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Molly mus Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Min 2,5 pring liker veldig godt dublo og play famly fra fisher price Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #3 Del Skrevet 24. november 2004 Min 2' date='5 åring liker veldig godt dublo og play famly fra fisher price[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 24. november 2004 #4 Del Skrevet 24. november 2004 Puslespill, tegnesaker, plastelina, bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 25. november 2004 #5 Del Skrevet 25. november 2004 Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 25. november 2004 #6 Del Skrevet 25. november 2004 Favoritten til jenta mi er Mummihus og mummifigurer. Hun har også en boks full av små dyr og figurer som hun har med seg over alt alt. Ellers liker hun å bygge lego og tegne. Kjøkkenting og "lekemat" er også populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå