AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Da tok tv'n min kvelden...eller? Har en gammel, tykk tv ( altså ikke flatskjerm ). Bodde mange år uten tv, men fikk denne gratis for noen år siden. Har fungert helt fint inntil nylig. Den datt ned på gulvet ( ikke hardt smell ), men den er så tung at jeg får den ikke oppå tv bordet. Men den fungerte noen uker på gulvet, men plutselig kommer ikke tv'n på. Dvs det blinker når jeg slår den på med fjernkontroll, så det er jo noe "liv" i den, men kommer ikke på lenger. I starten, før den sluttet å komme på i det hele tatt, kom det bilde etter en stund, når jeg klikket mange ganger på fjernkontrollen over tid. Av og til hører jeg litt lyd når jeg skrur på og det blinker. Men har ikke hatt bilde, og nesten ikke lyd bortsett fra blinking nå på flere dager. Det er en Sony. Kan noen som har peiling på elekronikk hjelpe meg her? Ikke lenge siden vaskemaskinen min tok kvelden, fikk meg heldigvis ny. Kjøleskapet mitt er og på hell ( on/off...), dårlig komfyr og nå dette...Begynner å lurer på om det spøker her...:/ Anonymkode: d4193...609
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Elektronikken i TVer er altfor komplisert til at det er sannsynlig at du kan fikse den. Hvis du har tenkt å prøve likevel så la den stå uten strøm koblet til i en time først, for det er veldig høy spenning i dem. Anonymkode: 67ee5...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå