AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Skal ha rødbeterburger i dag og lurer på hvilket tilbehør som passer. Har kantareller, fersk spinat, løk, gulrot, hodekål, hvitløk, paprika, chreme fraiche, sennep, tacosaus, pasta, pastasaus, smør, dansk blåmuggost, ost, oliven. Anonymkode: 1e318...5fc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ha rødbeterburger i dag og lurer på hvilket tilbehør som passer. Har kantareller, fersk spinat, løk, gulrot, hodekål, hvitløk, paprika, chreme fraiche, sennep, tacosaus, pasta, pastasaus, smør, dansk blåmuggost, ost, oliven. Anonymkode: 1e318...5fc Hva er ingrediensene i rødbetburgeren? Er det en vegetarrett, så synes jeg at det er best å ha tilbehør som inneholder proteiner i tillegg til at tilbehøret smaker godt sammen med burgeren Anonymkode: 23cf4...c73
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er ingrediensene i rødbetburgeren? Er det en vegetarrett, så synes jeg at det er best å ha tilbehør som inneholder proteiner i tillegg til at tilbehøret smaker godt sammen med burgeren Anonymkode: 23cf4...c73 Det er 6,5 gram protein pr. 100 gram. Inneholder foruten rødbeter, havregryn, eggehvitepulver, løk, kavrefrø, solsikkeolje, krydder. Ts Anonymkode: 1e318...5fc 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 6,5 gram protein pr. 100 gram. Inneholder foruten rødbeter, havregryn, eggehvitepulver, løk, kavrefrø, solsikkeolje, krydder. Ts Anonymkode: 1e318...5fc Takk for svar Det høres godt ut Håper du får tips fra de som er flinkere med mat enn jeg er Løk (rå og/ eller stekt) ville jeg i hverfall hatt som tilbehør Anonymkode: 23cf4...c73 1
moroklompen Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Jeg ville surret sjampinjonger og løkka i panna og hevet i spinat, sennep og creme fraiche og surret bittelitt. 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 På 5.11.2016 den 18.05, AnonymBruker skrev: Skal ha rødbeterburger i dag og lurer på hvilket tilbehør som passer. Har kantareller, fersk spinat, løk, gulrot, hodekål, hvitløk, paprika, chreme fraiche, sennep, tacosaus, pasta, pastasaus, smør, dansk blåmuggost, ost, oliven. Anonymkode: 1e318...5fc Spinat, løk, hvitløk burde jo være trygt å ha ved siden av det. Paprika bør også gå an, ser jeg for meg.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 Du bruker jo selvfølgelig blåmuggosten. Hallo. Anonymkode: f521d...e6f 1
Fredsmegleren Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Ville hatt noe som ikke er spesielt salt for de burgerne der er utrolig salte! En lett salat, sopp, noe dressing, osv passer fint til
hjertesukka Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 Hadde rødbeteburgere i dag og tok det jeg hadde; båtstekte poteter og raspa gulrøtter med sur/søt dressing. Men sikkert mye annet som passer til. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 Hvis det er samme type burgere jeg har hatt før smaker de spisekummen og da synes jeg en god indisk yoghurt dressing og salat i tillegg ville ha sikkert passet perfekt! Anonymkode: 82de7...d05 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 Takk for svar. Valgte å gjøre det enkelt med blåmuggost på burgeren, rå løk, dijonsennep, crème fraiche, spinatsalat med olje og litt fetaost. Ts Anonymkode: 1e318...5fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå