Gå til innhold

Tilbehør rødbeterburger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha rødbeterburger i dag og lurer på hvilket tilbehør som passer. Har kantareller, fersk spinat, løk, gulrot, hodekål, hvitløk, paprika, chreme fraiche, sennep, tacosaus, pasta, pastasaus, smør, dansk blåmuggost, ost, oliven.

Anonymkode: 1e318...5fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha rødbeterburger i dag og lurer på hvilket tilbehør som passer. Har kantareller, fersk spinat, løk, gulrot, hodekål, hvitløk, paprika, chreme fraiche, sennep, tacosaus, pasta, pastasaus, smør, dansk blåmuggost, ost, oliven.

Hva er ingrediensene i rødbetburgeren? Er det en vegetarrett, så synes jeg at det er best å ha tilbehør som inneholder proteiner i tillegg til at tilbehøret smaker godt sammen med burgeren

Anonymkode: 23cf4...c73

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ingrediensene i rødbetburgeren? Er det en vegetarrett, så synes jeg at det er best å ha tilbehør som inneholder proteiner i tillegg til at tilbehøret smaker godt sammen med burgeren

Det er 6,5 gram protein pr. 100 gram. Inneholder foruten rødbeter, havregryn, eggehvitepulver, løk, kavrefrø, solsikkeolje, krydder.

Ts

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 6,5 gram protein pr. 100 gram. Inneholder foruten rødbeter, havregryn, eggehvitepulver, løk, kavrefrø, solsikkeolje, krydder.

Ts

Takk for svar :blomst:

Det høres godt ut :spise:

Håper du får tips fra de som er flinkere med mat enn jeg er

Løk (rå og/ eller stekt) ville jeg i hverfall hatt som tilbehør

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville surret sjampinjonger og løkka i panna og hevet i spinat, sennep og creme fraiche og surret bittelitt.

• Liker 2
Skrevet

Haha beklager skrivefeilene 😂

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
På 5.11.2016 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Spinat, løk, hvitløk burde jo være trygt å ha ved siden av det. Paprika bør også gå an, ser jeg for meg.

Skrevet

Du bruker jo selvfølgelig blåmuggosten. Hallo.

Anonymkode: f521d...e6f

• Liker 1
Skrevet

Ville hatt noe som ikke er spesielt salt for de burgerne der er utrolig salte! En lett salat, sopp, noe dressing, osv passer fint til :) 

Skrevet

hummus er godt til. Og ost

• Liker 1
Skrevet

Hadde rødbeteburgere i dag og tok det jeg hadde; båtstekte poteter og raspa gulrøtter med sur/søt dressing. Men sikkert mye annet som passer til.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er samme type burgere jeg har hatt før smaker de spisekummen og da synes jeg en god indisk yoghurt dressing og salat i tillegg ville ha sikkert passet perfekt!

Anonymkode: 82de7...d05

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Valgte å gjøre det enkelt med blåmuggost på burgeren, rå løk, dijonsennep, crème fraiche, spinatsalat med olje og litt fetaost.

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...