Gå til innhold

For de erfarne :)

Lille_meg

Anbefalte innlegg

Er det noen som har spart noen lapper på å kjøpe flybilletter på Internett, kjøpe billettene i utlandet, fly som kurer eller lignende?

Jeg jobber med en artikkel om billigere reiser nå - hadde vært fint å snakke med noen som har erfaringer. Selv flyr jeg faktisk jorden rundt to ganger i året (studerer i USA og Australia), så jeg begynner nesten å synes at det er moro å sjekke priser både her og der. Men det er så gøy å høre om hvordan andre gjør det :D

Vil også gjerne høre fra folk som hopper på billige syden-turer i siste liten - er det noen som har dårlige erfaringer med uspesifiserte hotell eller er alle like fornøyde som meg?

Takk for hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo, jeg hadde en kul historie og fortelle, men den ble desverre sensurert.... var om en guttetur og vi ramla innom både bordeller og sleipe marokkanse pushere...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jaja, det er jo ikke alt som kan trykkes... Men hvordan skaffet du billettene da - det kan jo verken inkludere bordeller eller dophandel (med mindre det er noen reisebyråer jeg ikke har hørt om, da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt billetter på QXL var det vel. Ikke stort å si om det, funket smertefritt.

Har reist uspesifisert, litt utenom sesongen. Utmerket (de bra hotellene er vel ikke fulle da.)

Egentlig ikke stort mer å fortelle.

Har reist over mye av verden og det eneste problemet jeg noensinne har hatt var en gang jeg kom til Gøteborg og det var Michael Jackson konsert og alle hotell var fulle. Dro derfor rett videre til København. Der var det moteuke og alle hotell var fulle. Pes.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er å kjøpe charterbillett UTEN hotell. Da får du flybilletter til OK pris, pluss at man slipper å bo to uker på samme "turisthelvete". Det er som regel ikke vanskelig å finne billig overnatting i utlandet, så lenge man firer litt på standarden (det finnes en mellomting mellom hotell med svømmebasseng og seng på sovesal).

Har prøvd dette med stort hell både i Egypt og Portugal. Det krever litt mer organisering underveis, men for de som ikke har tenkt å ligge på stranda HELE tida, er det en mye morsommere måte å reise på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...