AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 http://vocaroo.com/i/s1pS0cat0hbh noen som vet hva denne heter? Anonymkode: c1169...8be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Den linken så så suspekt ut at jeg valgte å ikke sjekke den ut. Anonymkode: f89a3...c2f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den linken så så suspekt ut at jeg valgte å ikke sjekke den ut. Anonymkode: f89a3...c2f Vocaroo er en vanlig side for opptak/avspilling av lyd uten å måtte nedlaste et program, men ok. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: c1169...8be 1
Othelia Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Jeg har ikke nubbesjans til å høre annet enn orgelmusikken, og uten teksten blir det i alle fall for vanskelig for meg å finne ut av. Men det høres ut som en salme ja
Gjest Emera Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Jeg fikk ikke hørt den, kunne ikke lastes inn, stod det.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Hørte ingenting jeg. Anonymkode: ce9a2...25a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Håper det er noen som kjenner igjen denne. Jeg ble så nysgjerrig selv. Den eneste teksten jeg fikk med meg var "halleluja, halleluja", pleier jo å være ganske vanlig i salmer det da. Og melodien blir for meg så lik mange andre salmer. Noe å følge med på. Anonymkode: 94ebb...a5d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 1 minutt siden, Othelia skrev: Jeg har ikke nubbesjans til å høre annet enn orgelmusikken, og uten teksten blir det i alle fall for vanskelig for meg å finne ut av. Men det høres ut som en salme ja Takk for svar! Kilden er en kort video jeg fant på pc'n, så jeg prøvde å ta opp lyden da det var mindre pes enn laste opp hele videoen her. Selv på originalvideoen var det vanskelig å høre teksten. Håpet på at noen kjente igjen melodien eller lignende :\ Skal prøve å få tatt opp bedre, orgelmusikken druknet resten litt.. Anonymkode: c1169...8be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 http://vocaroo.com/i/s1k3pob2IS28 Tok opp direkte fra videoen isteden, man hører hvertfall litt mer enn orgelmusikken Håper noen kjenner den igjen Anonymkode: c1169...8be
Othelia Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Kilden er en kort video jeg fant på pc'n, så jeg prøvde å ta opp lyden da det var mindre pes enn laste opp hele videoen her. Selv på originalvideoen var det vanskelig å høre teksten. Håpet på at noen kjente igjen melodien eller lignende :\ Skal prøve å få tatt opp bedre, orgelmusikken druknet resten litt.. Anonymkode: c1169...8be Melodien kan høres litt kjent ut, men jeg får ikke helt tak på melodien heller siden orgelet overdøver alt annet Mange salmer kan ligne hverandre i større og mindre grad og orgelmusikken kan jo være veldig lik på flere ulike salmer. Jeg hører også et halleluja inni der, men Gud så mange salmer jeg har sunget som inneholder halleluja
Othelia Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://vocaroo.com/i/s1k3pob2IS28 Tok opp direkte fra videoen isteden, man hører hvertfall litt mer enn orgelmusikken Håper noen kjenner den igjen Anonymkode: c1169...8be Høres veldig kjent ut ihvertfall, må nesten gruble på det en stund og se om jeg kommer på det eller ikke 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 Ts her igjen, kan det være "Deg, lysets Fader, lover vi"/"For all the Saints"? Synes den ligner veldig, men klarer ikke sammenligne helt Anonymkode: c1169...8be
Minya Skrevet 10. november 2016 #14 Skrevet 10. november 2016 På 5.11.2016 den 19.10, AnonymBruker skrev: Ts her igjen, kan det være "Deg, lysets Fader, lover vi"/"For all the Saints"? Synes den ligner veldig, men klarer ikke sammenligne helt Anonymkode: c1169...8be Jeg synes også dette er så nærme det går an å komme med en bedriten lydfil å gå etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå